Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
44Myrthe44 schreef:risje schreef:Gefeliciteerd!!
Snap heel goed dat je twijfelde in jouw situatie. Fijn dat je er goed met je vriend en schoonmoeder over kunt praten.
Wat betreft houden of niet, om even terug te komen op wat eerder werd gezegd. Zou ik nooit kunnen doen, is imo gewoonweg moord. Wat jij zegt over wat zich nu allemaal al gevormd heeft heb ik dus ook, je hebt toch een levend wezentje in je en dat is iets heel bijzpnders.
Helaas heb ik nooit de keuze gekregen, dat blijft moeilijk!
pb staat altijd voor je open hoor!
Adoptie is ook een mogelijkheid, kan me niet voorstellen dat je dat als moord ziet?
44Myrthe44 schreef:risje schreef:Gefeliciteerd!!
Snap heel goed dat je twijfelde in jouw situatie. Fijn dat je er goed met je vriend en schoonmoeder over kunt praten.
Wat betreft houden of niet, om even terug te komen op wat eerder werd gezegd. Zou ik nooit kunnen doen, is imo gewoonweg moord. Wat jij zegt over wat zich nu allemaal al gevormd heeft heb ik dus ook, je hebt toch een levend wezentje in je en dat is iets heel bijzpnders.
Helaas heb ik nooit de keuze gekregen, dat blijft moeilijk!
pb staat altijd voor je open hoor!
Adoptie is ook een mogelijkheid, kan me niet voorstellen dat je dat als moord ziet?

Maartje1990 schreef:Mijns huisgenootje is ook zwanger, zij is naar de woningbouwvereniging gegaan en omdat ze in een noodsituatie zit (baby in een studentenhuis niet zon goed idee..) kunnen ze snel een plaatsing krijgen in een goedkoop appartementje. Zou daar ook zeker naar informeren. In geval van zwangerschap heb je noodsituatie en kun je sneller een goedkope woning krijgen
( ik kan niet wachten tot ik het gescratcht weet :p)
. Of ik hoor wel eens moeders zeggen dat hun kinderen zo ondeugend zijn en dat ze vinden dat ik verstandig zou zijn om daar zelf niet aan te beginnen...maar uiteindelijk zijn zulke dingen nooit serieus bedoelt. Als ik morgen zou afkomen dat ik zwanger zou zijn, zouden ze misschien wel geschrokken en verrast zijn, maar uiteindelijk ook heel blij.