Paard op teen gaan staan, kan ik nog dansen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Armaris

Re: Paard op teen gaan staan, kan ik nog dansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 23:40

Gewoon even langs de HA gaan! Hij kan je het best adviseren wat je moet doen, dat kan Bokt niet.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 23:49

ik zou even langs de huisarts gaan al zegt die hier altijd joh ff 6 weken rustig aan en dan zie ik je wel weer.. ik ben bond en blauw en 2x zo dik ook gewoon een voltige wedstrijd gestart. had niet zo hoge punten als normaal maar goed :') hangt ervanaf denkik hoeveel pijn het doet maar als je goede schoenen aan had en het paard er niet op is gestampt ( paard sprong op me voet met voltige schoentjes...) dan zou ik het gewoon heeeeel goed koelen

Izep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 00:17

Hoe kunnen anderen nu weten of jij nog kunt dansen? Dat voel je toch alleen maar zelf? Als dansen pijn doet kan het dus niet. :)*

leintjeO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-14 14:45

Bedankt iedereen! Het gaat al veel beter met mijn teen, ik heb er stevige tape rond gedaan en heb bijna heel de dag in de zetel gelegen :') uiteindelijk voelde ik er bijna niets meer van, soms nog een klein pijntje maar daar kon ik mee door! Al die zorgen voor niks :D voor de zekerheid ga ik vandaag nog naar een plaatselijke arts, en waarschijnlijk kan ik vandaag dan gaan dansen, en gelukkig deze keer niet op spitzen nee... :o

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 18:12

en ben je bij de arts geweest?