Verdoving viel mee. Alleen jammer dat links nog niet goed was dat deed ff flink zeer. Nou napijn valt me vies tegen. Idee dat ik gigantische klap heb gehad. Ook bloed het soms nog iets. En daar word ik zo misselijk van.
Sterkte voor vannacht, misschien aspirine nemen voor het slapen? Hopelijk voel je je morgen al weer wat beter. Beterschap In elk geval heb je het nu achter de rug en zal het elke dag beter worden!
ValerieM
Geplaatst: 20-08-14 21:23
wat bij mij hielp tegen de vieze bloedsmaak en de pijn de eerste dag, waren ijsjes slushpuppies, perenijsjes.... noem maar op
Voor het bloeden kun je er eventueel een gaasje in/tegen doen, dan zal het misschien wat minder gaan bloeden
kamatz
Geplaatst: 22-08-14 12:26
Ik ben ook net terug van de Kaakchirurg en beide verstandskiezen aan de rechterkant zijn eruit. De prikken in m'n gehemelte waren niet zo prettig, maar ik heb er niets van meegekregen. Binnen 10 minuten waren ze er uit, en voor mijn doen was dit echt appeltje,eitje.
Vantevoren poepte ik echt zeven kleuren in m'n broek. Maar ik laat nooit geen verstandskiezen meer trekken bij de tandarts, want daar had ik veel meer last van. Linksboven heb ik bij de tandarts laten doen, maar pas na een kwartier wrikken was hij eruit met als gevolg een zwaar gekneusde kaak.
Linksonder moet nog, maar die laat ik ook zeker bij de Kaakchirurg er uit halen.