Verstandskiezen eruit

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SsSimonee

Re: Verstandskiezen eruit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-14 09:21

M'n tandarts liet er geen gras over groeien. Met 20 minuten was het al gedaan. Links moest wel bijverdoofd worden. Rechts was zo gedaan.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 19:55

:) Hoe gaat het nu? Viel het je toch wel mee?

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-14 20:19

Verdoving viel mee. Alleen jammer dat links nog niet goed was dat deed ff flink zeer.
Nou napijn valt me vies tegen. Idee dat ik gigantische klap heb gehad. Ook bloed het soms nog iets. En daar word ik zo misselijk van.

Agnes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 21:22

Sterkte voor vannacht, misschien aspirine nemen voor het slapen? Hopelijk voel je je morgen al weer wat beter. Beterschap ;) In elk geval heb je het nu achter de rug en zal het elke dag beter worden!

ValerieM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 21:23

wat bij mij hielp tegen de vieze bloedsmaak en de pijn de eerste dag, waren ijsjes
slushpuppies, perenijsjes.... noem maar op

Springs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 21:51

Voor het bloeden kun je er eventueel een gaasje in/tegen doen, dan zal het misschien wat minder gaan bloeden :)

kamatz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 12:26

Ik ben ook net terug van de Kaakchirurg en beide verstandskiezen aan de rechterkant zijn eruit.
De prikken in m'n gehemelte waren niet zo prettig, maar ik heb er niets van meegekregen.
Binnen 10 minuten waren ze er uit, en voor mijn doen was dit echt appeltje,eitje.

Vantevoren poepte ik echt zeven kleuren in m'n broek.
Maar ik laat nooit geen verstandskiezen meer trekken bij de tandarts, want daar had ik veel meer last van. Linksboven heb ik bij de tandarts laten doen, maar pas na een kwartier wrikken was hij eruit met als gevolg een zwaar gekneusde kaak.

Linksonder moet nog, maar die laat ik ook zeker bij de Kaakchirurg er uit halen.