Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik kan zoeken naar hoe ik de babykamer wil in jongensstijl en we kunnen al op zoek naar een naam. Wat ik persoonlijk bij een jongetje het lastigst vindt. Britta31 schreef:Maar het moment dat de baby op je buik wordt gelegd en dan kijken of het een jongen of een meisje is.Dat vond ik toch een heel mooi moment.
Britta31 schreef:Maar het moment dat de baby op je buik wordt gelegd en dan kijken of het een jongen of een meisje is.Dat vond ik toch een heel mooi moment.
Onali schreef:o0eefje0o schreef:Vind de reacties echter wel echt bokt trap iemand de grond in want wij vinden het niets.
Nou sorry, maar dat vind ik niet.
Ik vind TS overkomen als iemand (en sorry als het niet zo is, maar zo kom je op mij over) ik wil het NU weten, want als het niet het geslacht is wat ik of mijn partner willen dan ...... (vul maar in)
Het komt nogal dwingend over. Nogmaals: op mij dan
Dus sorry TS als het niet zo is, maar dan zou je je tekst in het vervolg wat 'rustiger' moet schrijven.
Urion schreef:Wij willen geen verrassing... zoals sommigen inderdaad al aanhalen. Ik verbaas mij erover hoeveel ongezouten meningen er worden rond gestrooid zonder dat men er even aan denkt dat een ander wel eens een andere kijk op iets kan hebben.
Britta31 schreef:Wel handig met kleertjes.Wij hadden geel,creme,wit en beige.

Onali schreef:o0eefje0o schreef:Vind de reacties echter wel echt bokt trap iemand de grond in want wij vinden het niets.
Nou sorry, maar dat vind ik niet.
Ik vind TS overkomen als iemand (en sorry als het niet zo is, maar zo kom je op mij over) ik wil het NU weten, want als het niet het geslacht is wat ik of mijn partner willen dan ...... (vul maar in)
Het komt nogal dwingend over. Nogmaals: op mij dan
Dus sorry TS als het niet zo is, maar dan zou je je tekst in het vervolg wat 'rustiger' moet schrijven.
Brainless schreef:Als het duidelijk een jongen is, dan kunnen ze voor (bijna) 100% zekerheid het geslacht bepalen.
Maar het kan tot 16/18 weken er nog uitzien als een meisje en dat het piemeltje pas later zichtbaar is.
Het piemeltje wordt nl pas later in de zwangerschap zichtbaar (in het begin zien ze allemaal als meisje uit).

Masi1 schreef:Brainless schreef:Als het duidelijk een jongen is, dan kunnen ze voor (bijna) 100% zekerheid het geslacht bepalen.
Maar het kan tot 16/18 weken er nog uitzien als een meisje en dat het piemeltje pas later zichtbaar is.
Het piemeltje wordt nl pas later in de zwangerschap zichtbaar (in het begin zien ze allemaal als meisje uit).
Bij mij in het ziekenhuis werd het juist andersom verteld. In eerste instantie hebben ze allemaal een "flupje" of te wel iets wat op een piemel lijkt. En naar mijn weten is bij de 16 weken het geslacht pas helemaal ontwikkeld.
Maar even ontopic, wij wilde het ook ontzettend graag weten.
Bij 16 weken zagen ze het nog niet goed genoeg dus vertelde ze ook niets. Bij 19 weken was het wel duidelijk te zien, wij krijgen een jongen.
TS als jij de pretecho graag wil doen, moet je het doen. Alleen hou in je achterhoofd dat het kan dat ze het niet kunnen zien anders is de teleurstelling misschien groot.
Succes met zoeken!