Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Kahawa schreef:Waarom is iedereen hier altijd zo trots dat ze doorgaan tot het randje/het eigenlijk al onverantwoord is?![]()
Als je langer uit de running bent doordat je te lang doorgelopen bent hebben je collega's er meer last van. Of met beginnende (zeer besmettelijke) griep.
vind het juist karakter tonen om voor jezelf te kunnen kiezen en jezelf rust te gunnen. Doorgaan tot je er bij neervalt wordt idd niemand beter van! AnnemiekvM schreef:Sommige mensen die verkouden zijn zeggen al dat ze griep hebben. Dat is weer de andere kant.
Bij mij weten ze dat ik me niet zomaar ziek meld. Soms werkt een paracetamol goed genoeg om toch aan het werk te kunnen.
Als ik denk dat het echt niet gaat, bel ik af. En zonder schuldgevoel. Omdat ik weet dat ik niet om niets afbel.
Kahawa schreef:Waarom is iedereen hier altijd zo trots dat ze doorgaan tot het randje/het eigenlijk al onverantwoord is?![]()
Als je langer uit de running bent doordat je te lang doorgelopen bent hebben je collega's er meer last van. Of met beginnende (zeer besmettelijke) griep.

Dan krijg ik gewoon vrij snel koppijn en voel ik me zwak. Opletten is dan totaal geen optie en ik voel me altijd heel traag? M'n lichaam reageerd gewoon net wat slomer als het ware. Aantal keer naar school geweest toen ik me bah voelde, altijd terug naar huis gekeerd omdat ik het idee had dat ik ieder moment out kon gaan
Niet zo slim dus.
.