Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

dus je kunt het opzich met gebaren en een kleine woordenschat wel redden, zij kennen zelf ook niet meer dan de basis. 
Bonnyyyyyy schreef:Ik probeer wel engels te praten hoor!!
Maar ik bedoelde dat ik niet ga uitwijden waarom ik niet zo goex engels kan.
En ik wilde eerst zelf misschien iets van druppels oid halen dat hij hier in het donker bleef.
Gelukkig is het traneen nu gestopt en de verstopte neus is minder na wat zout oplossing.
Jeuk in de ogen is er nog wel, onder tussen wat contact gehad met reisleiding en die had gezegt dat we de airco uit moesten doen( nu dus vette hitte in de kamer) veel moest drinken en even goed spoelen onder de douche. Dit dus gedaan en nu is het tranen gestopt. Het bleef waars tranen door het zweet/zout dat aldoor het oog inliep nu dus handdodk op zijn voorhoofs en afwachten met de jeuk.
Vandaag niet meer de zee in of het zwembad, met veel kleine kinderen nogal gespetter namenlijk!;) en niet op vakantie mogen omdat ik geen fatsoenlijk engels heb gehad/ kan?? Daghh!! Ik heb niet voor niks extra bijles gevraagd en ik doe dit juist om ervaring op te doen.
Bedankt allemaal.

Petrichor schreef:Het is nou niet alsof TS een complexe neurologische aandoening moet verklaren, een beetje wijzen en "we need help/a doctor" maakt het probleem wel duidelijk genoeg denk ik.Nou ik begrijp je heel goed hoor, ik zou ook niet in het Engels een heel medisch iets uit kunnen leggen. Dus je bent zeker de enige niet.
Voor nu hoop ik dat je vriend na een nachtrust weer helemaal goed te pas is!
Petrichor schreef:Bonnyyyyyy schreef:Ik probeer wel engels te praten hoor!!
Maar ik bedoelde dat ik niet ga uitwijden waarom ik niet zo goex engels kan.
En ik wilde eerst zelf misschien iets van druppels oid halen dat hij hier in het donker bleef.
Gelukkig is het traneen nu gestopt en de verstopte neus is minder na wat zout oplossing.
Jeuk in de ogen is er nog wel, onder tussen wat contact gehad met reisleiding en die had gezegt dat we de airco uit moesten doen( nu dus vette hitte in de kamer) veel moest drinken en even goed spoelen onder de douche. Dit dus gedaan en nu is het tranen gestopt. Het bleef waars tranen door het zweet/zout dat aldoor het oog inliep nu dus handdodk op zijn voorhoofs en afwachten met de jeuk.
Vandaag niet meer de zee in of het zwembad, met veel kleine kinderen nogal gespetter namenlijk!;) en niet op vakantie mogen omdat ik geen fatsoenlijk engels heb gehad/ kan?? Daghh!! Ik heb niet voor niks extra bijles gevraagd en ik doe dit juist om ervaring op te doen.
Bedankt allemaal.
Nou ik begrijp je heel goed hoor, ik zou ook niet in het Engels een heel medisch iets uit kunnen leggen. Dus je bent zeker de enige niet.
Voor nu hoop ik dat je vriend na een nachtrust weer helemaal goed te pas is!