Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Petrichor schreef:TS: ook ik had veel last van puistjes die door niks niet weggingen. Toen ik op vakantie naar Spanje ging zei een vrouw tegen mij dat ik pure aloë vera moest gaan smeren. Op vakantie een fles gekocht en het hielp als een tierelier! Let wel op dat je zo goed als pure aloë vera koopt, dus het mag niet minder aloë vera bevatten als 99%.
amintah schreef:Ik had vroeger ook redelijk wat acne, maar het merendeel is weg gegaan zodra ik de pil ben beginnen nemen eigenlijk.. Maar hoezo nadelen aan de pil?
Heb er tot nu toe enkel maar voordelen van.. Heb wel zowat de 'lichtste pil' die er is, Deso20. Maar had voor de pil dan ook vooral enorm veel last van zware maandstonden (vaak tot 9 dagen aan een stuk met hevige buikpijn.) en dan nog eens mijn acne die onder controle is ermee.
Dus wat mij betreft heeft de pil niet echt nadelen hoor..
Voor ik de pil nam, gebruikte ik ook Clearasil ofwel vettige lotions voor mijn huid.. Ohja en geen make-up aandoen :/
Oliiviia schreef:De pil geeft grotere kans op hart- en vaatproblemen.
Daarbij hebben de meeste ook bijwerkingen (maar niet iedereen heeft er last van)
Ik heb dezelfde pil genomen maar kreeg er enorme hoofdpijn en zelfs koorts van...