Daarna werd ze gewassen enz enz.
En toen ik op de kamer kwam. Werd zij ook gelijk gebracht.
En mocht officieel niet bij me blijven. Maar ik hield haar bij me
En mijn man smokkelde een cheeseburger voor me naar binnen
ik had daar enorme zin in
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik had daar enorme zin in

moonsparkle schreef:Ik ken iemand waarbij juist de keizersnede goed uitpakte en mij lijkt het natuurlijke bevallen zo ontzettend eng, pijnlijk(Ik kan veel hebben, maar je ziet met bevallen echt dat vrouwen het uitkrijsen) en vermoeiend ook voor de man. Na een keizersnede kan iig je man fris helpen met de baby. Ik doelde inderdaad op plekken door een vacuumpomp.
ThreeFingers schreef:Wat zijn dan de nadelen voor het kind?
Of er zouden nadelen kunnen zijn....wat ook bij een normale bevalling zou kunnen zijn.
moonsparkle schreef:Ik ken iemand waarbij juist de keizersnede goed uitpakte en mij lijkt het natuurlijke bevallen zo ontzettend eng, pijnlijk(Ik kan veel hebben, maar je ziet met bevallen echt dat vrouwen het uitkrijsen) en vermoeiend ook voor de man. Na een keizersnede kan iig je man fris helpen met de baby. Ik doelde inderdaad op plekken door een vacuumpomp.

Getup schreef:Het is super, dat t bestaat als noodoplossing, die ks.
Hier 2x natuurlijk en echt snel en simpel . Pijn stelde niets voor.
Even tussen t oudejaarsetentje en t ontbijt door en daarna meteen zo fit als wat.
Santos_05 schreef:@Raponsje, dan ben ik wel benieuwd of je in NL woont, want in bijv. Canada is het heel normaal om met een KS te bevallen, maar in NL niet.
De nadelen en risico's van een KS zijn nog altijd groter dan bij een normale bevalling en het herstel duurt langer.
phormicola schreef:Maar kun je echt zo makkelijk een keizersnee krijgen als er niets mankeert?
Ik ben niet bang voor pijn, ik weet dat het vreselijk zal zijn, maar ze moet er toch uit en als mijn kleinzerige moeder het kan dan kan ik het ook
Raponsje schreef:Santos_05 schreef:@Raponsje, dan ben ik wel benieuwd of je in NL woont, want in bijv. Canada is het heel normaal om met een KS te bevallen, maar in NL niet.
De nadelen en risico's van een KS zijn nog altijd groter dan bij een normale bevalling en het herstel duurt langer.
Ik woon in het Verenigd Koninkrijk en je mag hier zelf kiezen.
Na 2 weken kon ik zelf alles weer behalve tillen, er zijn genoeg vrouwen die natuurlijk bevallen die langer dan 2 weken nodig hebben om te herstellen.
Dus dat vond ik zeker geen nadeel.