Voor mij geen lenzen meer s'nachts... Ik heb ze vorige jaar een nacht per ongeluk ingehouden.. Nou.. De ochtend kreeg ik mijn ogen niet open. schrok me rot.. Kwam er toen achter dat ik de lenzen nog steeds in had. Die heb ik met heel veel moeite uit gekregen. Gelukkig hoefde ik niet te werken die dag, want ik kreeg mijn ogen de hele dag nauwelijks open. Branden, prikken.. Geen licht verdragen.. Lag dus op een donkere kamer de hele dag. Ik dacht dat het na een dagje wel over zou zijn. Dus de volgende dag met goede moed wakker geworden. Die ochtend moest ik immers wel werken. Helaas, hetzelfde.. Kon geen vervanging regelen, dus werd gebracht naar mijn werk, hele dag met zonnebril in de winkel gewerkt en achter de kassa. Omdat ik maar een halve dag had, kon ik dus 3 kwartier terug naar huis lopen.. Balen jong.. Diezelfde dag langs de huisarts. Had een flinke ontsteking en lichte beschadiging aan mijn ogen. Dus zalf mee gekregen en veel rust in donkere ruimtes. Heeft in totaal 4dagen geduurd tot ik weer licht kom verdragen en 1 lens weer in kon doen. Ik werd misselijk van de bril op een of andere manier. En 6 dagen tot ik de lenzen weer normaal kon dragen..
Ze zeggen dat het inderdaad een nachtje geen kwaad kan. Bij mij blijkbaar nog niet eens een nachtje.. Dus nu check ik altijd dubbel of ik ze uit heb :p