Alleen de gehemelteprik is vervelend, maar het echte trekken is met 5 tot 10 minuten per kant gebeurd! Ik wist niet wat me overkwam de eerste keer. Binnen 5 minuten stond ik buiten verdwaasd om me heen te kijken omdat het zo snel ging
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Alleen de gehemelteprik is vervelend, maar het echte trekken is met 5 tot 10 minuten per kant gebeurd! Ik wist niet wat me overkwam de eerste keer. Binnen 5 minuten stond ik buiten verdwaasd om me heen te kijken omdat het zo snel ging
Maar achterin kan ik niet verdoofd omdat ik daar raar op reageer (kan dan een week mijn mond niet open doen). Ik zou ook graag alles eruit willen en implantaten, maar dat zou ik dan zelf moeten betalen volgens de verzekering

dito schreef:ik ben altijd zo bang dat een kunstgebit zo opvalt. Laatst waren de tanden van mijn vader getrokken, hij krijgt implantaten maar heeft nu een gebitje (zo een met een gehemelte waardoor ie lekker slist) Maar dan ga je ineens letten op andere en bij sommige valt het dan ineens heel erg op, sommige niet hoor die zijn echt goed gemaakt en aangepast aan de persoon zelf. Maar dat vind ik dan wel errug spannend hoor
sallandval schreef:Een implantaat is natuurlijk handig en fijn, maar die zijn heel wat duurder dan kronen én ook die moet je héél goed schoonhouden wil het niet gaan ontsteken en dus moet je alsnog poetsen, flossen, rageren. Bedenk trouwens ook dat een kaak zonder tanden zal slinken, het bot neemt in volume af. Dat betekent dat de kaakchirurg aan botopbouw zal moeten doen om de zoveel jaar om überhaupt een prothese in te kunnen. Dat zijn hele operaties waardoor je even uit de running bent, dus ik zou er maar niet op rekenen dat je met een kunstgebit veel goedkoper uit bent....

Cayenne schreef:chanicha, dan had jij waarschijnlijk ook geen nieuwe botopbouw nodig? Want daarom moesten bij mij de implantaten zeker 6 maanden aanhechten (en dat werd uiteindelijk 9 maanden).
chanicha schreef:Quartel ik heb zelf een dremel gekocht bij de Action. Als ik drukpunten had ging ik ze zelf te lijf.
vervelend TS en een dure grap!