clarence schreef:xLianneZorro schreef:Ik ben me net een hoedje geschrokken. Mijn vriend kletst wel eens gezellig tegen mij in zijn slaap. Dit deed hij net dus ook en opeens zag ik dat de helft van zijn kussen gewoon zeik nat is en een deel van het matras.
Ik weet dat het nu ook wel warm weer is, maar dit heb ik nooit gezien. Kan ik hier iets voor doen? Of ben ik nu gewoon een bezorgde vriendin...
Ja, je kan er zeker iets aan doen. Je moet er gewoon voor zorgen ie al dat zweet kwijt is voor ie in slaap valt.![]()
Hahahaha
! Lijkt mij het beste advies.
Ohh wat schaamde ik me.. Het werd wel minder, omdat het steeds koeler werd gelukkig.
Ook op plekken waar normaal niemand zweet.. Bovenkant hand en de onder/boven arm.. En ook op mijn onder benen.
. Is die aandoening enkel iets van over heel het lichaam of ook echt voor de oksels want in dit weer heb ik last van mijn eigen zweet en geur wat overmatig douchen betekend...
al is het alleen al omdat je een shirt makkelijker even verschoond dan het bed, dus als ik te nat bent dan doe ik s nachts mooi een schoon shirt aan