Vriend zweet enorm!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 10:23

clarence schreef:
xLianneZorro schreef:
Ik ben me net een hoedje geschrokken. Mijn vriend kletst wel eens gezellig tegen mij in zijn slaap. Dit deed hij net dus ook en opeens zag ik dat de helft van zijn kussen gewoon zeik nat is en een deel van het matras.

Ik weet dat het nu ook wel warm weer is, maar dit heb ik nooit gezien. Kan ik hier iets voor doen? Of ben ik nu gewoon een bezorgde vriendin...

Ja, je kan er zeker iets aan doen. Je moet er gewoon voor zorgen ie al dat zweet kwijt is voor ie in slaap valt. ;)

Hahahaha :')! Lijkt mij het beste advies.

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-14 10:24

:') Flaaaaauww :Y)

_Nancy

Re: Vriend zweet enorm!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 10:28

Ik zweet zelf ook snel en veel, heel vervelend vind ik het.

Maar ik ken de zweetbehandelingen en ik weet ook dat je dan op andere plekken gaat zweten. Dus laat maar zo.
Ik zweet vooral op mijn rug.

Laatst naar de kermis met mijn vriend en een vriendin van mij met haar (ex)vriend. Kei warm, grijs shirt aan.. Kei grote zweetplek op mijn rug ;( Ohh wat schaamde ik me.. Het werd wel minder, omdat het steeds koeler werd gelukkig.

Maar zo erg als jouw vriend, in bed zo, heb ik gelukkig nooit gehad..

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 10:30

Fijn dat het toch niet alleen mannen zijn die er last van hebben. Voelde me al een beetje alleen op de wereld.
Ik moet ook altijd goed het weer in de gaten houden, om zo te bepalen welke kleur ik aan ga doen. Ik zweet veel bij mijn liezen en billen...hele vreemde plaats eigenlijk. Ik weet ook dat als ik het daar laat behandelen, dat het dan ergens anders naartoe zal gaan.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 10:31

Ik heb het pas sinds ik aan spinning doe. Ik zweet dan als een gieter :+ Ook op plekken waar normaal niemand zweet.. Bovenkant hand en de onder/boven arm.. En ook op mijn onder benen.

Hier heb ik verder in het dagelijks leven geen last van op die plekken, maar merk wel dat het meer is geworden.
Terwijl ik het toch snel koud heb eigenlijk :+

Inderdaad wat je zegt.. Uitkijken met welke kleur je aandoet.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 10:35

Jongens, wees blij dat je goed kan zweten! Dit is voor je lichaam de manier om zijn warmte kwijt te raken en is dus juist goed.
Bij een goede hygiene en deodorantgebruik ga je ook niet stinken

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 10:36

Inderdaad, en daar zorg ik ook wel voor.
Iedere dag douchen, deo sprayen.. Zeker weten van niet dat ik mezelf wil ruiken :+

Ik ruik wel eens anderen en dat is echt zo smerig.. Ik kijk wel uit :P

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 13:30

hetlevenwint schreef:
Ik voel mij echt een vent na dit topic :o . Is die aandoening enkel iets van over heel het lichaam of ook echt voor de oksels want in dit weer heb ik last van mijn eigen zweet en geur wat overmatig douchen betekend... :o (van mijn pa mee trouwens moeder lief heeft nergens last van) . Oh god dit is beschamend %) :o .

Voor mijn vriend en mezelf is het echt over het hele lichaam.
Ik zelf zweet niet tot amper onder mijn oksels. Misschien heb ik mijn zweetklieren dicht gespoten met de ladingen deodorant die ik dagelijks gebruik. :')
Laatst bijgewerkt door Rienn op 01-08-14 13:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 13:31

Mijn vriend zweet vaak al tijdens het eten, en dan kook ik echt niet pittig :+
Dus met dit weer is het helemaal snel raak. Gelukkig valt het in bed wel mee trouwens.

_CS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 13:37

Hier een vrouw, en zweet ook als een vent, overdag en in bed.

Met dit weer dan ook geen deken, maar enkel een laken, meer dan genoeg.
En altijd een tshirt aan voor vochtopnamen.
Verder zijn er waterdichte beschermers te koop voor zowel matras als kussen.

Mijn vent kan er met dit warme weer ook wat van.
Maja het is niet anders, ga me er ook niet druk om maken.
Er zijn ergere dingen denk ik maar zo.

En dan te bedenken dat ik dit pas na mijn 20ste kreeg, daarvoor hoefde ik überhaupt geen deo of wat ook te gebruiken.

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 13:41

Ik heb er ook zo'n last van, ik ben met vlagen zowel overdag als snachts helemaal nat van het zweet, wat gelukkig geurloos is. Niks aan te doen. Ik draag vooral witte shirts, daarin zie je het het minste.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 13:46

Hier ook een vrouw.
Zweet enkel alleen als er overdag nare gebeurtenissen zijn geweest en in slaap worden verwerkt.

Manlief heeft r geen last van. Maar omdat ik zelf elke nacht om dezelfde tijd wakker wordt. Ikzelf dus wel.
Ik weet dan gewoon, dat ik stevig geslapen heb.
Ik drink overdag ook 2.5 a 3 liter vocht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 14:16

mannen hebben vaak veel haar , dus effe harsen? }>

x_Quinta_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 14:20

Probeer eens Aerosleep. Dit helpt echt voor een betere verluchting tijdens het slapen. Werkt echt!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 15:01

Ik heb last van hyperhidrosis, overmatig zweten. Bij mij is het zelfs zo erg dat alles gaat ruiken en dat ik zo erg stink. Sinds anderhalf jaar krijg ik daarom ook botox vergoed, wegens medische oorzaak. Ik ben er nu vanaf maar moet wel om de 4 a 5 maanden prikken halen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 16:12

Ik zweet ook veel, niet overmatig trouwens. Maar ik heb het gewoon snel warm. Ben ook zo iemand die heel snel met blote benen en zonder jas ed loopt.

Mijn oplossing tegen het s nachts warm hebben is een dunne pyjama aandoen. Dus ook een lange broek. Huid op
Huid wordt namelijk veel sneller warm dan wanneer je een dunne katoenen broek aan hebt. Mijn vriend zweet helemaal niet veel maar straalt wel altijd heel veel warmte af in bed. In de winter heerlijk maar in de zomer niet zo fijn ;)

Ik stink gelukkig niet dus dat scheelt. Douche me ook elke dag en met dat warme weer vaak twee keer per dag. Ik spoel me op het einde dan altijd lauw tot koud af. Dit voorkomt dat ik direct na het douchen weer snel ga zweten.
Beddengoed wordt hier elke week gewassen, ook in de winter. Het is bekend dat iedereen s nachts zweet ;)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 16:13

Goed het bed luchten en van mij part een extra laken eronder doen om je matras te beschermen. Ik ben zelf ook zeer warmbloedig en zweet mij suf in de nacht :')
ach, gewoon goed drinken en op de zouten letten en ik vul het zo weer aan.

Ik heb om mijn kussen en matras ook speciale hoezen omdat ik allergisch ben, maar handige daarvan is dat ik die ook kan wassen en mijn matras en kussen altijd fris zijn :)

margot123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 16:23

Dit klinkt erg tegenstrijdig, maar het werkt heel goed; een T-shirt aantrekken als je gaat slapen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 16:25

margot123 schreef:
Dit klinkt erg tegenstrijdig, maar het werkt heel goed; een T-shirt aantrekken als je gaat slapen.

Doe ik inderdaad ook :j al is het alleen al omdat je een shirt makkelijker even verschoond dan het bed, dus als ik te nat bent dan doe ik s nachts mooi een schoon shirt aan :)

Belles

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 16:29

Ik zweet ook heel erg, met name overdag maar ook in de nacht .. Niet alleen oksels, maar ook gezicht,hals en rug. Ik word er gek van :-(

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 16:31

Ook het materiaal van het hoeslaken scheelt enorm. Op kamers vergat ik tig keer een nieuw hoeslaken mee te nemen, dus kocht ik dan maar het meest budgetvriendelijke dat ik kon vinden. Jeetje, ik zweette me echt te pletter! En thuis (of met een hoeslaken van goede kwaliteit, ik veronderstel katoen?) zweet ik nauwelijks. Op kamers is de temperatuur lager, en toch zweet ik daar 's nachts sowieso meer, dus ik gok dat het synthetische materiaal van de matrasbeschermer voor iets tussen zit.

Misschien helpen fancy spullen als Egyptisch katoen nog wel extra?