Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bliver schreef:dit is een vaak voorkomend probleem bij meisjes in de puberteit. Maar toch ga voor de zekerheid naar de dokter!!!!! Daarnaast drink je veeeeeel te weinig. Je zegt dat je jezelf dwingt om 1 liter te drinken? Dit moet minstens het dubbele zijn!
LoveChamp schreef:bliver schreef:dit is een vaak voorkomend probleem bij meisjes in de puberteit. Maar toch ga voor de zekerheid naar de dokter!!!!! Daarnaast drink je veeeeeel te weinig. Je zegt dat je jezelf dwingt om 1 liter te drinken? Dit moet minstens het dubbele zijn!
Ik weet dat je minstens 2 liter op een dag moet drinken maar helaas lukt een liter bij mij al moet moeite. Dit gaat al wel beter en als dat straks goed lukt ga ik naar 1.5 liter op een dag en zo ben ik het aan het opbouwen.
Verder ik ben 16 en begin nu ook zelf te denken dat ik paniek stoornis flink onderschat.
) Citaat:De opmerking dat je liever een paniekstoornis hebt dan bloedarmoede schiet bij mij even in het verkeerde keelgat. Bloedarmoede is vrij eenvoudig te verhelpen, een paniekstoornis blijft altijd bij je en heeft bij mij zelfs pleinvrees veroorzaakt van zo'n mate dat ik de deur niet meer uit durfde. Het sloopt je en maakt je kapot als je er niets aan doet.
Janneke2 schreef:Citaat:De opmerking dat je liever een paniekstoornis hebt dan bloedarmoede schiet bij mij even in het verkeerde keelgat. Bloedarmoede is vrij eenvoudig te verhelpen, een paniekstoornis blijft altijd bij je en heeft bij mij zelfs pleinvrees veroorzaakt van zo'n mate dat ik de deur niet meer uit durfde. Het sloopt je en maakt je kapot als je er niets aan doet.
Svp niet meer paniek voor de paniek stoornis dan strikt noodzakelijk.
Het is heel naar om te hebben en helaas hebben niet alle psychologen verstand van angst - maar paniek stoornis kan echt volledig en helemaal verdwijnen!

Dat is vrij normaal.