PaulinBijoux En heb jij wel alles gelezen?
Dan zou je weten dat:
Ik wel ontbijt KAN eten, maar het er weer uitkomt. Ik ben al gevoelig ben op mijn maag door de tramadol, dus overgeven is zeker niet gezond voor mijn maag. Om deze reden mag ik geen citrusfruit meer, krijg daar te veel oprispingen van wat een slokdarmontsteking tot gevolg heeft.
Ik een goede bodem nodig heb, daar maakt brood deel van uit. Van 1 plak bruinbrood heb ik 2 weken lang erg veel last van mijn darmen, opstopping.
Zacht gekookt ei vind ik vies ja. Hard gekookt/gebakken eet ik soms wel, maar ben geen ei eter.
En waarom mag ik dingen niet vies vinden? Iedereen heeft dingen die hij/zij vies vind.
Wil ik afvallen? JA. Ben verdorie met een diëtiste 6 maanden om tafel geweest. Van haar dieet zou ik moeten afvallen, niet AANKOMEN.
Mijn eet patroon is de laatste 1,5 jaar al erg verandert. Heb erg mijn best gedaan om suiker zoveel mogelijk te weren uit mijn voeding, daar zet ik zeker erg van aan (o.a. gestopt met drop eten en producten laten staan waar veel suiker in verwerkt zit). En door mijn maag mag ik al veel meer dingen niet meer dan ik eerst wel kon eten/drinken. EN ben meer gaan bewegen door middel van pilatus en yoga.
Jezzi dat zegt HA diëtiste en fysio ook

Ik zou zelfs MEER koolhydraten moeten eten volgens hun.