Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cyella schreef:Hebben jullie ook dat er soms zo'n raar geluidje in je keel komt? Een beetje rochelend, alsof er lucht omhoog komt. Ik ken niemand die dat heeft, op mijn vader na. Maar hij kan ook niet boeren. Ik heb ook redelijk vaak de hik, en dan echt zo'n awkward harde hik. Hebben jullie dat ook? XD
Emmaa_ schreef:Ik heb mijn lichaam een keer zo hard geforceerd om een boer te laten dat ik moest overgeven. En gigantische pijn in mijn middenrif kreeg. Misschien dus handig om er niet zo op aan te dringen, het is absoluut niet verstandig om je lichaam zomaar zo veel onder druk te zetten.
Colien schreef:Ik zou juist wel graag willen kunnen boeren, heb er best veel last van in de vorm van dagelijks buikpijn of tijdens het stappen snel moeten afhaken met drinken omdat ik gewoon teveel lucht "vasthoud"
Colien schreef:Pijn in mijn middenrif krijg ik niet. Iemand toevallig tips hoe je die lucht er uit krijgt? Ik hoef niet zo zeer te boeren maar de lucht moet eruit!
Erg vreemd, maar ik ben er erg blij mee, want ik heb nu dus geen last meer van gasophopingen e.d. Ik boer nu wat af
Uiteraard wel alleen in bepaalde kringen haha.