Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
quartel schreef:Ik ben bang dat ik er ervaring genoeg mee heb om te weten dat dat dus wel kan.
En een beetje normaal reageren misstaat echt niet hoor!
Citaat:Tabletten met gereguleerde afgifte:
De tabletten moeten in zijn geheel via de mond worden ingenomen. Het zijn tabletten met gereguleerde afgifte. Deze lossen langzaam in het maagdarmkanaal op, waardoor het werkzame bestanddeel geleidelijk in het bloed wordt opgenomen.

smaakt goed, je kan het even in je mond houden zonder de pil te proeven/voelen, glijdt makkelijk en slikt zo weg. 
) het gaat ook alléén met appelmoes, niet met vla of yoghurt ofzo.
Ik kon vroeger ook echt niks wegkrijgen en tegenwoordig zit ik elke dag aan en stuk of 8 pillen, en dat gaat probleemloos 

is als de pil + water in mijn mond is, mijn glas water al aan mijn lippen zetten. Daardoor slik ik sneller mijn pil in, omdat er al een volgende slok aankomt, zogezegd. Iets anders wat ik soms doe, is kauwen, niet op de pil maar op het onbestaande voedsel in mijn mond
hierdoor heb ik meer het gevoel dat ik aan het eten ben, en dan kan ik uiteraard wel slikken, dus ook die pil.
Jeskim schreef:Het zit waarschijnlijk wel wat tussen je oren, want een hap eten kun je ook gewoon doorslikken.
Maar het is idd iets dat tussen je oren zit.