Ik hou het nu al niet heel het nummer vol, maar dat maakt niet uit dan?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik hou het nu al niet heel het nummer vol, maar dat maakt niet uit dan?

ben helaas vrij blessure gevoelig dus ik gebruik niet zo heel erg veel gewicht. Ga zo ook weer, eerst om half 10 Sh'bam en daarna Pump 

stond een beetje te dromen en ineens was het auw
heb vandaag m'n squat en rug gewicht weer wat verhoogd. Squats naar 8,5 beide kanten en rug naar 7,5 beide kanten. Ging best goed
was het op een gegeven moment wel een beetje zat, gister heb ik BodyBalance gedaan en daar had ik wat spierpijn van dus bij de lunges kakte ik een beetje in... Gelukkig hebben we een leuke docent die je wel weer opzweept. Had terug op de fiets tegenwind dus ben helemaal zeiknat van het zweet
gauw douchen haha! 

een cardio en een kracht, vanochtend dus Sh'bam en Pump. Gister had ik BodyBalance en Sh'bam. Ik sport ongeveer 6-7 uur per week, eigenlijk alleen groepslessen. Maar ik heb op het moment ook geen school en werk, als ik over een maandje weer naar school moet zal het wel afkicken zijn
nu even stabiel qua gewicht denk ik of eventueel squats naar 10 kg elke kant. Ben alleen steeds meer bang dat ik dan ompleur

Krijg altijd zulke zere tenen.
wat neem jij trouwens veel gewicht! 3,5 op biceps en 5 op schouders trek ik echt niet
ze zwepen je zo heerlijk op en als het even niet meer gaat komen ze naast je staan, geven je een high five en zeggen dat je goed bezig ben, je rust moet pakken als het nodig is, maar over 5 seconde weer door moet gaan
ideaal, je wordt echt gepusht om niet op te geven, maar niet op een vervelende manier. Als het echt niet gaat doen ze dat natuurlijk niet.
ik ben een beetje verslaafd geraakt met dank aan mijn buurvrouw. Ik pump bij Body Business in Houten en vind het heerlijk. Er zijn 6x per week lessen (4x savonds en 2x sochtends) waar ik er nu 4x van ga
merk ook dat er nu best snel gewicht bij kan (moet licht beginnen ivm reuma), maar het gaat me vrij gemakkelijk af.