Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Effe bellen.
was nog niet eens begonnen en al ziek. Maar tja, met een spuugbak naar het werk was een beetje overdreven. Overigens alle begrip gelukkig, kan gebeuren en ik werk er nu nog steeds!tamaramt schreef:gebroken teen doen ze toch niks aan... geen spalk of niks..
Heb 3 gebroken tenen gehad (door paard op werk) en ben gewoon door blijven werken(werk in de paarden destijds)
Deed verschrikkelijk veel pijn maar thuiszitten schoot ook niet op.(deed het ook pijn)
Na 3 mnd werd de pijn iets minder en na 6 mnd pas helemaal weg.
Doanique schreef:Het is inderdaad een vakantie baantje, geen proeftijd mocht gelijk meedoen! Ik krijg gewoon betaald voor de uren die ik werk dus op zich is het niet zo heel erg want ze kunnen ook iemand anders vragen maar het is meer mijn eigen principe. Ik ben er net!
Ik ga straks even vragen of mijn vader me naar de HAP wilt rijden als die nog open is, anders morgen ochtend maar... Ik moet eigenlijk al op 8 uur beginnen...
Ik durf er niet zo goed op de staan dus ik weet niet of ik het kan belasten maar ik denk het niet (gezien de pijn die ik al heb als ik er niks mee doe of als ik mijn andere tenen beweeg) ...
Er is niet echt aangepast werk wat ik kan doen omdat het gewoon bedrijven schoonmaken is... Ik kan niet echt zittend werk doen omdat we lokalen en tafels schoon moeten maken en op moeten stapelen dus ik kan wel twintig tafels voorbij laten schuiven maar dat werkt ook niet, dan zit ik alleen maar in de weg.
Johanna; ik doe lopend werk.

Doanique schreef:Ik dacht ook al; heb liever een gekneusde pols of zo, dan kan ik tenminste nog iets... Tafels verslepen werkt van geen kant zo...
Baal als een stekker, ik wil centjes verdienen!
Cayenne schreef:Doanique schreef:Ik dacht ook al; heb liever een gekneusde pols of zo, dan kan ik tenminste nog iets... Tafels verslepen werkt van geen kant zo...
Baal als een stekker, ik wil centjes verdienen!
Poeh, iets aan je pols wil je ook niet hoor! Ik heb momenteel twee overbelaste polsen (of liever gezegd, overbelaste pezen in mijn polsen.)
Verschrikkelijk! En ik vind mijn werk helemaal geweldig maar daardoor draai ik nu wel halve kracht