SportBH H&M

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Oedi

Re: SportBH H&M

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 11:28

Ojee, ik heb van de week precies dezelfde beha van de H&M besteld := En hetzelfde probleem, met mijn 70F. Als het goed is komt hij volgende week binnen dus ik zal jullie wel op de hoogte houden!

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-14 12:34

Ik ben benieuwd! :=

snikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:43

Ik kan niet zien welke beha je hebt van de hunkemoller, die link doet het niet bij mij! Maar ik heb de zwarte met rits aan de voorkant van hun. Leven 3, zit perfect en ik krijg hem ook makkelijk aan en uit Door de rits! Bij andwre sport beha's heb ik altijd last van mijn schouders bij het aan en uittrekken helaas.... succes!

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-14 20:10

snikky schreef:
Ik kan niet zien welke beha je hebt van de hunkemoller, die link doet het niet bij mij! Maar ik heb de zwarte met rits aan de voorkant van hun. Leven 3, zit perfect en ik krijg hem ook makkelijk aan en uit Door de rits! Bij andwre sport beha's heb ik altijd last van mijn schouders bij het aan en uittrekken helaas.... succes!

Die heb ik dan waarschijnlijk binnenkort in het wit :)

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 20:18

Ik heb ook omtrek 70 en een grotere cupmaat. Ik heb van de H&M zoeen zonder sluiting (andere dan jij dus) in maat s, maar vind m écht niet fijn. Zit echt (te) strak en geeft nauwelijks steun en gaat zo lastig aan en uit. Als 'topje' is het wel leuk, maar om echt serieus in de sporten, nee :n, dan stuitert het alle kanten op hoor. Als je het toch doet, pak dan maar een M ipv een S.

Ik heb er ook twee van de hunkemoller. Kennelijk heb ik een oud model, want ik zie ze niet op de site. Lijkt op de level 2, alleen zijn de bandjes niet gekruist (wel tanktop model, dus achter dichter bij elkaar dan een normale bh) en zit er een stuk elastiek boven de sluiting waar de bandjes aan vast zitten. Hij dus kan niet helemaal los, maar wel genoeg om m aan en uit te krijgen zonder al te veel gedoe. Die geven echt veel meer steun. Die met rits ziet er ook goed uit, en in de aanbieding voor 10 euro.
Heb ook een schockabsorber die is ook fijn, maar die zijn bestwel duur.

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-14 16:53

Ik heb de witte sportbh van de hunkemoller binnen! Hij zit super stevig en fijn, vooral ook fijn dat je een rits voorop hebt. Nadeel is wel dat de bandjes al op z'n kortst staan en ze nog steeds te lang voor me zijn.. Dus dat wordt maar even verzinnen hoe ik dat het best op kan lossen. De maximale steun krijg ik namelijk pas als ik de bandjes nog strakker zou kunnen trekken..

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 11:02

Heb je een moeder of oma die makkelijk kan naaien? Dan kun je vragen of ze de bandjes in willen korten.

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-14 19:39

Goede tip! :D

Oedi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 16:09

Update: hij is inderdaad niks :') heb hem teruggestuurd, ik kreeg hem amper aangetrokken terwijl de taille te los zat. Wordt dus even sparen dan maar voor een goede!

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 16:11

Welke had jij gekocht dan Jannaa?

Oedi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 16:26

Exact dezelfde als TS

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 16:28

Hmm oké.
Jammer dat ie niet past.
Mij passen ze juist altijd als enige. Wat wel wilt helpen bij deze is om eerst de bandjes helemaal los te doen om dan vervolgens de bandjes goed te laten zetten. Anders kan het zijn dat je ze de eerste keer niet aan krijgt. Als de bandjes eenmaal goed staan moet het makkelijk lukken.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 16:32

Ik heb gisteren twee sportbh's van medium support en high support gepast bij de h&m in Amsterdam. Mijn cupmaat is qua cijfer iets groter dan die van TS maar m zat echt te los, en S zat qua cup goed maar bij de taille inderdaad, zoals Janna zegt, te los.

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 16:36

Ik heb zelf 70E en heb deze van de h&m: http://www.hm.com/nl/product/06026?article=06026-A
In maat M. Zit prima! Strak, maar wel zodat je nog kan ademen ;)
Ik gebruik 'm voor de sportschool en voor paardrijden.
Echter geloof ik zelf dat wanneer je investeert in een sport BH van een (duurder) sportmerk, je daar veel langer lol van hebt.
Maar deze van de H&M vind ik zeker een goede tussenweg :j