Zelf heb ik een goede conditie (ik sport ongeveer 5 keer per week) en mijn hartslag in rust is altijd boven de 80. Het schijnt ook gedeeltelijk genetisch te zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:Nee, want als je 18 bent ga je naar de grote mensen arts toe
Maar goed, niet elke arts is inderdaad even sympathiek. Gelukkig hoef je ze straks niet mee naar huis te nemenfijn zeker dat je weer naar de normale wc kan!
xEmily schreef:Het beste met je voor ... nou ik beschrijf al dit gedoe traumatisch. Never nooit dat ik nog naar de kinderarts ga
chelle_dora schreef:vuurneon schreef:Nee, want als je 18 bent ga je naar de grote mensen arts toe
Maar goed, niet elke arts is inderdaad even sympathiek. Gelukkig hoef je ze straks niet mee naar huis te nemenfijn zeker dat je weer naar de normale wc kan!
Is niet persé zo, ik heb op de een of andere reden nog steeds een kinderarts/cardioloog![]()
.
xEmily schreef:Informatie is inderdaad beperkt omdat ik nou niet bepaald graag kritiek krijg omdat ik het zelf ook dondersgoed weet ...
Maar goed, morgen eruit als alles goed is. Hoef alleen nog in de nacht aan de monitor.
xEmily schreef:Ze laten je geen dag langer zitten ... ja ja. Gister besloten ze dat dus om wel te doen om vandaag te beslissen dat ik blijkbaar toch niet stabiel ben en nog een dag moet blijven. Terwijl ik gister wel in staat was om naar huis te gaan.
xEmily schreef:En mijn lichamelijke integriteit dan??
xEmily schreef:Ze laten je geen dag langer zitten ... ja ja. Gister besloten ze dat dus om wel te doen om vandaag te beslissen dat ik blijkbaar toch niet stabiel ben en nog een dag moet blijven. Terwijl ik gister wel in staat was om naar huis te gaan.
Pff wordt gek hier. En mijn lichamelijke integriteit dan?? >.>