vuurneon schreef:Natuurlijk wel, maar wat heeft het er mee te maken?
Omdat ik (als tegenligger) last heb van hardlopers
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SindyKaya schreef:vuurneon schreef:Natuurlijk wel, maar wat heeft het er mee te maken?
Omdat ik (als tegenligger) last heb van hardlopers
Szan schreef:Of je nu links ('verkeerd') of rechts ('goed') loopt, voor een fietser loop je altijd in de weg als hardloper. Want ook als je aan de goede kant van de weg loopt, is de fietser sneller en moet die alsnog uitwijken.
want tegemoetkomend of achteropkomend verkeer kan dusdanig worden gehinderd als je moet passeren

_Denise_ schreef:Ik snap het probleem niet zo... Een hardloper neemt toch niet de complete breedte van een fietsstrook in? Kleine moeite om er omheen te gaan toch?
unihorses schreef:_Denise_ schreef:Ik snap het probleem niet zo... Een hardloper neemt toch niet de complete breedte van een fietsstrook in? Kleine moeite om er omheen te gaan toch?
ik heb het hier over die boerenweggetjes waar je met 1 auto op past... waar altijd auto's aankomen als je ze moet inhalen waar de lopers dan stug doorlopen tot aan je band en dan heftig schelden terwijl ik niet mezelf ga vermoorden door eromheen te gaan ( en ik ga als fietser al helemaal niet de berm in om rechts in te halen )

_Nancy schreef:Pff wat een gemiep inderdaad om helemaal niks..
Je hoeft geen heel grote manoeuvre te maken om een hardloper te passeren.
Het is maar een klein bochtje, als je dáár al last van hebt
Ik loop als hardloper ook gewoon lekker links, voor mijn eigen veiligheid mocht het verkeer achter mij, mij niet zien. Heb ook regelmatig gewoon rechts gelopen, maar daar word ik gewoon onrustig van als ik verkeer hoor aankomen achter mij.
Amaris schreef:_Nancy schreef:Pff wat een gemiep inderdaad om helemaal niks..
Je hoeft geen heel grote manoeuvre te maken om een hardloper te passeren.
Het is maar een klein bochtje, als je dáár al last van hebt
Ik loop als hardloper ook gewoon lekker links, voor mijn eigen veiligheid mocht het verkeer achter mij, mij niet zien. Heb ook regelmatig gewoon rechts gelopen, maar daar word ik gewoon onrustig van als ik verkeer hoor aankomen achter mij.
Voordeel is dan misschien wel dat je harder gaat rennen![]()

Danique_G schreef:En hardlopers hebben last van tegenliggers
Je deelt de weg dus doe dat dan ook.