was die zwelling al zo goed als verdwenen. Ik kon ook al snel weer redelijk eten, al krijg ik mijn mond
nog niet helemaal open.
De eerste dagen heb ik eigenlijk nauwelijks last gehad. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
De eerste dagen heb ik eigenlijk nauwelijks last gehad.
Ik heb net mijn laatste sachet brufen genomen, hopelijk heb
maar het continue koelen heeft er bij mij voor gezorgd dat ik absoluut geen zwelling heb gehad en ook weinig pijn. Wel consequent koelen.
Paracetamol doet nooit zoveel bij mij voor mijn gevoel.

)

Sinds afgelopen weekend heb ik onwijs veel last van 1 verstandskies. Continu ibuprofen gehad en vandaag kon ik terecht bij de tandarts. Meneer gaf aan dat er pus
zat en 1 van de 2 kiezen erg lastig ligt. Ik hoopte dat er vandaag meteen getrokken kon worden maar helaas. 14 oktober (bijna 2,5 maand verder!!) kan ik terecht bij hem. Hij gaf me een waterspuitje mee om het schoon te houden en dat was het. Mijn gebit doet ontzettend zeer, de pijn trekt tot aan mijn voortanden. Help.....
Sem_ schreef:Pff wat vervelend! Moet je hem laten trekken of snijden? Iinderdaad maar even doorbijten met ibuprofen en paracetamol! Als het erger wordt zou ik gewoon bellen.
Ik heb ook nog altijd last van mijn kiezen, dus leef nu al 2 weken op pijnstillers. De hechtingen zijn er inmiddels wel uit.
Grrr
Rachel_x schreef:Sem_ schreef:Pff wat vervelend! Moet je hem laten trekken of snijden? Iinderdaad maar even doorbijten met ibuprofen en paracetamol! Als het erger wordt zou ik gewoon bellen.
Ik heb ook nog altijd last van mijn kiezen, dus leef nu al 2 weken op pijnstillers. De hechtingen zijn er inmiddels wel uit.
Nee hij wil ze gaan trekken. Waarschijnlijk moet één kies eerst door midden gebroken worden. Ik heb de kaakchirurg gebeld of zij eerder plek hebben, maar ze hebben een doorverwijzing nodig van de tandarts en die geeft hij niet omdat hij aangeeft dat dit werk prima door hem zelf kan worden gedaan. Kan toch niet 2,5 maand op pijnstillers levenGrrr