Kaus schreef:Dat dacht ik ook, maar volgens mij kan het wel.
Na wat onderzoek te hebben gedaan zegt internet dat ze in je oor kruipen, in paniek raken, steeds verder lopen en dan tegen je trommelvlies lopen. Dat doet pijn en het beestje raakt nog meer in paniek, hij probeert door het trommelvlies heen te gaan maar dat wil niet, ook is hij te groot om om te keren...
En internet zegt ook dat aliens de wereld over nemen, je groentesoep aan je zieke paard moet voeren en zo kan ik wel even doorgaan. Geloof niet alles wat je op internet vindt en maak je niet meteen te veel zorgen over eitjes in je hersenen
Die naam hebben ze ooit gekregen en dankzij die naam denken sommige mensen dat ze dat die beesten expres op je oor af gaan.
Het kan vanalles zijn. Gezien het geluid maakte, verwacht ik iets met vleugeltjes. En ja, oorwurmen hebben vleugeltjes en wonen 's zomers wel eens binnenshuis. Dus het kan een toevalstreffer zijn. Maar even voor de goede orde; dat betekent niet dat ze normaal gesproken altijd in je oor kruipen 
Even naar de (vervangende) HA is natuurlijk wel slim; het is waarschijnlijk niet goed voor je om nog een dag met een dood beest in je oor rond te lopen.