Een skiduim

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-14 21:26

Ik kom daar zelden misschien scheelt dat, hij dacht dat hij ook wel uit de kom kon zijn en dat moesten ze hem zetten in het ziekenhuis als dat nodig zou zijn.

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 21:41

marleen_usar schreef:
Draag jij een brace?

ik denk dat deze reactie op mij gericht is.

maar nee ik draag er niks meer om. Omdat de schade er nou eenmaal zit, en nooit meer over gaat.
ik heb eerst wel 5 weken gips gehad. (had er ook een breuk bij.) daarna wel een soort gipshandje gedragen voor een aantal maanden. Maar de klachten zijn nooit meer over gegaan mede doordat ik gewoon werkte (melkveehouderij) en het weinig rust kreeg. Een gevalletje 'eigen schuld dikke bult'

Irisx

Re: Een skiduim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 09:24

Maar ook je duim uit de kom gebeurd niet zomaar?

rebecc1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 09:35

Waarom gelijk op de foto als er ook klinische testen voor een skiduim bestaan? Mijn huisarts zou eerst therapie voorschrijven of iets voordat ik foto's ging laten maken...

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 11:14

Omdat je bij een foto kan zien of er ook wat gebroken is en hou je sesambotje ervoor staat. Het kan namelijk zijn dat deze afgeplat is. Daarnaast kun je aan een foto soms ook afleiden wat er gebeurd zou kunnen zijn. Niet iedereen kan het verhaal namelijk navertellen (heb ik ervaring mee).

Zeker als TS zegt dat ze niets raars gedaan heeft moet er gekeken worden naar de oorzaak van de pijn en is het wellicht raadzaam een foto te maken.

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 13:17

Hoe gaat het nu met je duim?