Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pepermunt14 schreef:Voordat je de pony op gaat een maandverbandje met vleugels in doen. En als je van het paard gaat even kijken hoe het stroomt.
Tampon vind ik echt vies en zo doe ik het al jaren.
Lepeltje schreef:pepermunt14 schreef:Voordat je de pony op gaat een maandverbandje met vleugels in doen. En als je van het paard gaat even kijken hoe het stroomt.
Wat is er zo vies aan een tampon dan? Vind het veel ranziger om de hele tijd in je eigen bloed te zitten soppen met zo'n maandverband.
Lepeltje schreef:pepermunt14 schreef:Voordat je de pony op gaat een maandverbandje met vleugels in doen. En als je van het paard gaat even kijken hoe het stroomt.
Wat is er zo vies aan een tampon dan? Vind het veel ranziger om de hele tijd in je eigen bloed te zitten soppen met zo'n maandverband.
pepermunt14 schreef:En veder vind ik het vies om heel de tijd iets in je te hebben zitten.
Mars schreef:pepermunt14 schreef:En veder vind ik het vies om heel de tijd iets in je te hebben zitten.
Wacht maar tot je wat ouder bent
[/flauwe opmerkingen]
Maar serieus TS, je kunt echt gewoon paardrijden hoor. Zeker als je even verschoont voor je van huis gaat en dan weer als je thuis komt. Tenzij je een trektocht van dik 6 uur gaat maken is dat echt te doen
IJslander14 schreef:Tampon voel je niets van hoor... Ik ben nu voor de tweede keer ongesteld en heb nu 2x een tampon gebruikt (we gingen waterskiën) en je vergeet gewoon dat dat ding daar zit(Ik, tenminste...) En idd een mini tampon gebruiken, wel zo fijn de eerste keer.
Met paardrijden is voor mij een maandverbandje genoeg... Maar ik snap je ook wel. Ik was de eerste keer ook gigantisch bang dat ik zou doorlekken, maar dat is helemaal niet gebeurd.
Mila11 schreef:IJslander14 schreef:Tampon voel je niets van hoor... Ik ben nu voor de tweede keer ongesteld en heb nu 2x een tampon gebruikt (we gingen waterskiën) en je vergeet gewoon dat dat ding daar zit(Ik, tenminste...) En idd een mini tampon gebruiken, wel zo fijn de eerste keer.
Met paardrijden is voor mij een maandverbandje genoeg... Maar ik snap je ook wel. Ik was de eerste keer ook gigantisch bang dat ik zou doorlekken, maar dat is helemaal niet gebeurd.
Ik heb een keer een tampon geprobeerd maar uughll, heb jij nooit het gevoel gehad dat er gewoon iets in zit te steken? Ik haalde dat ding er meteen uit
Mila11 schreef:IJslander14 schreef:Tampon voel je niets van hoor... Ik ben nu voor de tweede keer ongesteld en heb nu 2x een tampon gebruikt (we gingen waterskiën) en je vergeet gewoon dat dat ding daar zit(Ik, tenminste...) En idd een mini tampon gebruiken, wel zo fijn de eerste keer.
Ik heb een keer een tampon geprobeerd maar uughll, heb jij nooit het gevoel gehad dat er gewoon iets in zit te steken? Ik haalde dat ding er meteen uit
Tinkergekj schreef:Het is even eng, dat snappen we allemaal. Trek een donkere rijbroek aan, tampon/maandverband vlak voordat je gaat rijden indoen en dan gassen.