odilekk schreef:Ik ben 12, 1,74 lang en weeg 53kg
Ik eet eigenlijk alles wat ik voorgeschoteld krijg
Dat is ook een prima gewicht voor als je 12 bent.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
gohya schreef:TS sommige mensen hebben de Hoogovens in hun lijf.Wat ze eten word acuut weer verbrand,en kan dus niet worden omgezet in vet.
Je kan eten wat je wil en hoeveel je wil,je zal nooit dikker worden.Je kan er hooguit 1 of 2 kilo bij krijgen.
Ik zit met hetzelfde probleem.
xSlvna schreef:gohya schreef:TS sommige mensen hebben de Hoogovens in hun lijf.Wat ze eten word acuut weer verbrand,en kan dus niet worden omgezet in vet.
Je kan eten wat je wil en hoeveel je wil,je zal nooit dikker worden.Je kan er hooguit 1 of 2 kilo bij krijgen.
Ik zit met hetzelfde probleem.
En je denkt dat TS een 'hoogoven' heeft met die lage hoeveelheid eten?
gohya schreef:xSlvna schreef:
En je denkt dat TS een 'hoogoven' heeft met die lage hoeveelheid eten?
Ja waarom niet.Ze zal ook een kleine maag hebben,dan kán je gewoon niet veel eten.
Het kleine beetje wat binnenkomt word gelijk verbrand.
Florenc schreef:Ik denk inderdaad ook niet dat je kan stellen van iemand die amper 1700/1800 kcal per dag binnen krijgt (waarschijnlijk zelfs niet), dat ze daarom een "hoogoven" hebben.
Het KAN, maar hoeft helemaal niet. Je kan daar geen conclusies over trekken, totdat je een periode geprobeerd hebt om echt zwaar boven de 'normale' energiebehoefte te gaan eten (zoals mijn vriend bv een tijd op 9000 kcal per dag gezeten heeft, en daar maar amper van bij kwam)
gohya schreef:Ik eet nóg minder dan de TS en ik heb een kleine maag én een hoogoven in me lijf.
Ik eet overdag maar 2 broodjes en s'avonds eet ik wel veel.Ik snoep ook erg veel s'avonds,maar ik kom hooguit 1 of 2 ons aan.
.phormicola schreef:Misschien heeft TS geen menstruatie meer? En wat je zegt is echt niet waar, ik zou nu veel meer honger moeten hebben, maar het tegenovergestelde is waar
Ik eet juist veel minder dan voorheen, het past gewoon niet meer!