Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) zij zien of voelen wel dat hij anders is en laten hem toe in groep en is dan altijd de pineut als er iets gedaan moet worden, wat dan ook, hij doet ook alles wat je hem zegt en binnen 5 minuten ziet hij die personen als maatjes en allerbeste vrienden. Aan zijn uiterlijk is echt niet op te merken dat er iets mis is met hem, ziet er, als ik jonge meiden mag geloven, goed uit. (maar na 2 x met hem gepraat te hebben komt iedereen er wel achter dat er iets niet goed is met hem)
)
Happy_Joy schreef:Hij is 22, maar met qua verstand rond de 12.
Vriend weet van alles af hoor, heb hem meteen ingelicht, ik verraad met zelf anders toch wel. Hij staat er ook achter, maar trekt het qua gezondheid momenteel niet om dit er ook nog eens bij te hebben.
Overigens is gister avond bij ons de bus leeggejat, ik weet niet meer wat ik er van moet denken, mij iets te toevallig, hoewel ik best weet dat ik niet zomaar iemand kan beschuldigen hoor.
(Bus is altijd leeg, vandaag was bus nodig voor klusje en was er gisteravond gereedschap ingeladen, gisteravond is dit allemaal gestolen. De bus heeft donkere ramen, je kan dus niet van buiten zomaar naar binnen kijken, geen sporen van braak)
Ik zoek inmiddels overal wat achter, geloof ik.
Je eerste gevoel zat ook goed.. Hier kan ik je geen advies in geven alleen sterkte wensen..
Happy_Joy schreef:Bus stond bij het café voor, sleutels van huis heeft hij inmiddels niet meer. Van de bus ook niet, maar wel toevallig vorige maand reserve setje kwijt geweest, inmiddels ook weer gevonden (2 weken terug)
Het is steeds net niet, als je begrijpt wat ik bedoel.
Sinds ik daar vorige week op gesprek ben geweest wordt hij drie dubbel in de gaten gehouden, komt bijna niet meer alleen weg en hij is dan wel weer slim genoeg om niet alsnog te gebruiken
Nou ja, we zullen zien, hij valt uiteindelijk toch wel door de mand en zo niet, dan ben ik alleen maar blij dat het beter met hem gaat.