Te introvert

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:01

Ik ben zelf ook best introvert, en ik zou ook het liefst een introverte vriend willen. Gewoon om de reden dat we elkaar dan begrijpen. En ik houd absoluut niet van uitgaan ik ben liever een avondje bij de paarden of kijk een filmpje op de bank. En het is wel handig als mijn vriend ook liever thuis blijft dan elk weekend te gaan stappen.
Dus genoeg hoop!! :)

Citaat:
Er zijn inderdaad toch meisjes dat blijkbaar iemand zoals mij zoeken en ik iemand zoals hun maar als zij niet uitgaan en ik niet? waar kom ik ze dan wel tegen ?

Uhm kan overal zijn, in de supermarkt, gewoon op straat, tijdens het winkelen, op vakantie, op het werk, internet enz...

Je komt vast iemand tegen daar ben ik van overtuigd :)

Memuska

Re: Te introvert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:12

Ik vind dit een ontzettend lief topic!! Wat aardig dat je de moeite doet om die jongen een hart onder de riem te steken!

Dit kon ik dus niet laten voorbijgaan zonder te reageren.
Liefste anonieme jongeman, uiteraard zijn er meisjes zat die op zoek zijn naar iemand als jij! Zoveel mensen, zoveel maten, soorten en types. Natuurlijk heb je introverte en extraverte types, en dat is maar goed ook want als iedereen hetzelfde zou zijn, wat een saaie boel zou dat worden! Geef dus zeker de moed niet op! Je bent nog super jong, je leven moet nog beginnen (jeetje wat klink ik nu oud!).

Waar kom je ze tegen? Niet door in je zetel te blijven zitten in elk geval! Wat zijn je hobby's? Misschien kom je daar iemand tegen? Misschien is er ook wel een forum rond jouw hobby waar je lid kan worden en waar je misschien makkelijker aan de praat geraakt met iemand. Immers, je zit rustig achter je scherm, je kan nadenken over wat je wilt zeggen én je hebt alvast één gemeenschappelijke hobby om over te praten.

Go for it zou ik zeggen!!! Niet bij de pakken blijven zitten!!

Laureas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 19:26

Denk dat hij er goed zou aandoen om inderdaad iets anders te gaan doen...als ik hoor komt hij alleen buiten met die extraverte vrienden en dat is niet het milieu waar de meisjes in vertoeven die rustige types zoeken. Heb hem ook gezegd om een soort van hobby te zoeken. Hij heeft ooit nog paardgereden, misschien best dat hij hier een account aanmaakt en een paar topics begint te volgen en wat reageert.... Kleine tip.... ;)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:52

Hahaha, hier worden mannen altijd overdonderd met reacties := Ik zou zeggen, doen :D

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:55

Hhilde schreef:
Hahaha, hier worden mannen altijd overdonderd met reacties := Ik zou zeggen, doen :D

Oh? :')

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:58

Ik ben ook introvert, maar ik ben ook HSP (overgevoelig) waardoor ik de drukte van uitgaan enz. gewone weg niet kan handelen :')
Ik heb nu gelukkig een vriend gevonden die ook introvert is, en mij bevalt het wel. Heerlijk die avondjes op de bank in het weekend :D

Dus ja, ik verkies zeker een introverte jongen boven een extraverte :j

SheeNegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:02

Maar de vraag is rietje, waar heb je hel gevonden? :D

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:04

Hahaha internet :Y) op badoo :')

Volgens een vriendin zaten er soms leuke jongens tussen en weer een vriendin van haar had daar ook haar vriendje daar ontmoet. Dus ik even gekeken en ondertussen zijn we al 1,5 jaar samen *\o/*

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:07

BarryPlopper schreef:
Hhilde schreef:

Oh? :')

oehhh nog een man hallo :+ _/-\o_

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:09

Ik ben een extravert persoon, al heb ik ook zo mijn introverte kanten als ik dit alles mag geloven. Juist doordat ik soms zelf een beetje onrustig ben heb ik juist iemand nodig die mij een beetje afremt.. Maar qua dingen doen en dergelijke ben ik juist weer introvert: ik ga niet uit en dergelijke.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:26

Citaat:
Er zijn inderdaad toch meisjes dat blijkbaar iemand zoals mij zoeken en ik iemand zoals hun maar als zij niet uitgaan en ik niet? waar kom ik ze dan wel tegen ?

Ik ben niet heel introvert denk ik.. maar heb ook barweinig met uitgaan. Zit liever op de bank met vriendinnen en een fles wijn op de momenten dat ik eens sociaal kan doen. Inderdaad totaal niet de plek om een leuke vent te vinden natuurlijk. Ben ook niet het type dat in de trein of supermarkt iemand aanspreekt. En iedereen maar roepen: komt vanzelf wel. Maar inderdaad: waar kom je ze dan tegen :')

TS, vind echt onwijs lief dat je zo'n topic hebt gemaakt! Het is inderdaad zeker waar dat er zat meiden zijn op zoek naar een rustigere jongen. Maar denk idd dat je die met stappen met extraverte vrienden inderdaad niet tegenkomt. Of dat ze er wel zijn, ook met een groepje, maar ze gewoon niet opvallen ook.

Laureas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 20:33

Vind jullie reacties ook allemaal erg lief. En ja, ik doe het omdat ik zo met hem inzit, en als hij mij niet gelooft dat er meisjes zijn die iemand zoals hem graag zien zitten, dan moet bokt maar weer eens bewijzen dat het wel zo is! :D

En ik denk inderdaad dat er veel mensen zich herkennen in dit patroon, en vind het ook heel leuk van hen dat ze dit hier ook laten weten. Bedankt alvast!

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:46

Bizzybijtje schreef:
demo_love schreef:
Pff, hij klinkt ideaal...
Ik vraag me juist af waar alle introverte studenten blijven. Het lijkt soms alsof ik als enige niet houd van uitgaan enzo.. Doe mij dan maar een introverte vriend waar je rustig mee op de bank kunt hangen.

Introverte student meldt zich.
Nummer 2 ook! Niets verschrikkelijker dan een hoop flitslichtjes, harde muziek en veel mensen, dat zijn me net iets teveel prikkels waar ik meteen weer drie dagen helemaal murw van ben. :=

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:54

Ik zie dat je van België bent, dus ik neem aan je collega ook ;)
Vanaf nu ga ik steeds kijken naar de introverte jongen die achter een bende extraverte jongens staat, wie weet kom ik hem dan wel tegen! ;)

En nu zonder zeveren, volgens mij zijn er zeker een heleboel meisjes die op zo'n jongen wachten. (Inclusief mezelf :+ )

Laureas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 20:56

Yep, het is een Vlaamse jongen! En zeker uitkijken naar hem hoor, hij is het zeker waard om te vinden,...nu moet alleen hijzelf dat ook echt eens gaan geloven.

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:58

Maar op dat gebied is België nog behoorlijk 'groot' ;)

Laureas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 20:59

Moet ik tips geven? :D Of anders moeten jullie zijn facebook profiel gaan bestoken met vriendschapsverzoeken. Maar dan wil ik wel eerst zijn akkoord. ;)

isabelleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:00

Beste TS, Ik ben dan wel een extravert meisje, lees vrolijk, enthousiast en een beetje babbelziek, maar zoek net ook een introverte, charmante jongen die ik tijd kan geven om zichzelf te zijn en mij wat kalmte schenkt. Misschien kan hem dit ook wat aanmoedigen?

Laureas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 21:03

isabelleke schreef:
Beste TS, Ik ben dan wel een extravert meisje, lees vrolijk, enthousiast en een beetje babbelziek, maar zoek net ook een introverte, charmante jongen die ik tijd kan geven om zichzelf te zijn en mij wat kalmte schenkt. Misschien kan hem dit ook wat aanmoedigen?

Ja, dit soort reacties geven hem goede moed, ben ik zeker van. Bedankt ervoor. :)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:04

Helemaal niks mis met introvert zijn! Ik ben zelf ook te introvert, soms schiet het bij mij wel iets te ver door. Maar er werd tegen mij altijd gezegd dat er introverte en extroverte mensen moeten zijn anders wordt het wel heel druk. Het wordt inderdaad lastiger als je "de ware" wilt ontmoeten. Maar dingen zoals het internet kunnen daar soms prima bij helpen :)

SheeNegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:22

En laat bokt nu net de perfecte plaats zijn daarvoor, niet? :')

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 22:23

Horde paardenmeiden die zich op alles wat mannelijk is storten, zou een introverte man daarop wachten? :D

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 12:43

Introvert zijn is op zich helemaal niet erg! Ik ben zelf ook extreem introvert en überhaupt volgens mij gewoon raar. Hele normale dingen vind ik al doodeng :')

Mijn vriend hangt een beetje tussen introvert en extrovert (neigt meer naar extrovert) in en dat vind ik heerlijk. Hij begrijpt mij maar moedigt mij wel altijd aan om net dat stapje extra te zetten omdat ik altijd heel passief door het leven ga. Het belangrijkste is iemand vinden die je respecteert voor wie je bent. In mijn geval bijvoorbeeld dat mijn vriend respect heeft voor het feit dat ik, als ik veel onder de mensen ben geweest, gesloopt ben en rust nodig heb. Mijn vriend heb ik op de universiteit ontmoet, via een gemeenschappelijke vriend.

Liefde moet je niet afdwingen, maar je kunt het wel 'helpen'. Ga eens wat andere dingen doen dan die je normaal zou doen of probeer inderdaad eens via het internet. Maar vooral: maak je niet druk. Liefde komt vanzelf :)

en ja waarom niet aanmelden op bokt? Je kunt altijd nog nee zeggen *\o/*

SheeNegro schreef:
Dus je moet soms niet ver zoeken om de ware te vinden, je moet ze alleen zien staan.

^ dat is een hele mooie inderdaad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 12:55

AfricanLady schreef:
Citaat:
Hier op Bokt :D +:)+
:))
Daar ben ik (extreem introvert) mijn vriend (misschien nog wel introverter) ook tegen gekomen. :j

Bij mij is het trouwens wel zo dat wanneer ik iemand echt goed ken en voel dat ze het goed met me voorhebben, dat ik dan ook echt open en echt mezelf kan zijn.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 13:04

Zelf ben ik extravert, ik maak heel makkelijk contact en sta op feestjes altijd met vreemde mensen te praten :D.
Mijn vriend is introvert, hij voelt zich op zijn gemak bij mensen die hij kent, maar maakt niet snel nieuwe contacten.

Ik vind het heerlijk om zon rustige vriend te hebben omdat hij mij weet af te remmen waar dat nodig is.
Een extraverte vriend zou mij waarschijnlijk helemaal gek maken.

Wij hebben elkaar ook leren kennen doordat ik op hem ben afgestapt.