Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arrabel schreef:Sammie schreef:Bultjes kunnen al grotendeels voorkomen worden door mét de haargroei mee te scheren en niet tegen de haargroei in. Dan wip je nl. die puntjes onder je huid en dat veroorzaakt (rode) bultjes).
Ik scheer altijd met de haargroei mee, en toch heb ik nog last van bultjes.
Als ik tegen de haartjes in ga scheren dan word het helemaal een slagveld...
x_Jeanine_x schreef:Arrabel schreef:Slina schreef:Is wel duur, brazilian, 30 euro
Brazilian doen ze toch ook je bilspleet...?
Ja
Doet het minste pijn :p
Persoonlijk vind ik bovenop je doos het pijnlijkst
_Yasmine_ schreef:1x bikinilijn laten waxen, dus niet eens alles, maar zo dat ik veilig bikini aankan en bij wijze van in kleermakerszit kan zitten
Ik heb nog nooit zoveel irritatie gehad![]()
Is daar een oorzaak voor? Of ben ik gewoon ongeschikt?
Scheren alleen met de richting mee doe ik nooit, dan blijf je altijd lelijk iets zien zitten..
Kayleigh_ schreef:_Yasmine_ schreef:1x bikinilijn laten waxen, dus niet eens alles, maar zo dat ik veilig bikini aankan en bij wijze van in kleermakerszit kan zitten
Ik heb nog nooit zoveel irritatie gehad![]()
Is daar een oorzaak voor? Of ben ik gewoon ongeschikt?
Scheren alleen met de richting mee doe ik nooit, dan blijf je altijd lelijk iets zien zitten..
Ik had dat ook toen ik het liet waxen in een salon. Het is bijna twee weken lang rood, bobbelig en geïrriteerd geweest. Weet niet hoe dat precies kwam...
Nu heb ik zo'n speciale epilator voor de gevoelige delen, werkt super, weinig pijn, en het blijft netjes onzichtbaar weg