Stijltang of krultang

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 20:31

De krul- en stijltangen van Cloud Nine zijn echt geweldig!
Heb zelf de Micro Wand en ben met aardig lang en dik haar ongeveer 15-20 minuten bezig met krullen. Blijft daarna ook erg goed zitten en mijn haar ziet er nog super uit!

Het kost zeker meer dan een kruidvat-stijltang maar je betaalt voor de kwaliteit en ik heb er nog geen moment spijt van gehad!
http://www.cloudninehair.nl

edit: zie topic in onderschrift voor de krullen :P

lisantjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 20:34

Wij raden in de salon altijd een chi aan omdat die het haar minder beschadigt, Door de keramische platen. Wel is een bescherming in je haar nodig want stijltang is al gauw 180 graden en dat is het zelfde tempratuur als waarin je patat bakt. Dus goede bescherming is wel handig!

Tazzey

Re: Stijltang of krultang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-14 20:37

Dat is ook de reden dat ik naar een Chi tang kijk. Die Cloud Nine zien er ook goed uit. Qua prijs zo te zien redelijk gelijk met Chi.
Hmm keuzes, keuzes :o
Ik zal ook m'n vriendin/kapster eens vragen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 20:50

De Proliss heeft ook keramische platen :j En is goedkoper.

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 20:52

Cloud Nine is nog niet zo bekend in Nederland, zeker niet onder de particulieren. Ik heb het via een kapster en zij gebruiken alle versies ervan dagelijks.
Cloud Nine heeft ook keramische platen als het goed is, mijn haar heeft iig niks te klagen! :D

Kiezen is altijd moeilijk! :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-14 20:58

De Proliss heb ik wat over opgezocht en die komt er minder goed uit dan de Chi tangen. Toch bedankt voor de tip hoor!

Ik zal m'n vriendin eens vragen over die Cloud Nine tangen. Zij gaat binnenkort extensions met micro ringen bij me zetten. Die zijn van echt haar maar ook wel handig te weten of ik die ook kan krullen met een tang.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 21:02

Er zijn meerdere tangen met keramische platen, niet alleen CHI. Zolang je een stijltang met keramische platen koopt (en dus geen keramische coating) zit je goed.

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 21:04

Ik heb er een van iso een stijltang ik gebruik hem meestal voor krullen. Deze heb ik ook gekocht bij mijn tante die kapper is het is ook niet de goedkoopste maar hij is wel super fijn!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-14 21:07

Anthea schreef:
Er zijn meerdere tangen met keramische platen, niet alleen CHI. Zolang je een stijltang met keramische platen koopt (en dus geen keramische coating) zit je goed.

Dat dacht ik ook maar je hoort ook veel narigheid over goedkopere tangen met keramische platen. En over Chi lees ik eigenlijk alleen maar goede verhalen zeker met dun en fijn haar.
Natuurlijk wil ik zo goedkoop mogelijk klaar zijn maar mijn haar is enorm dun en zeer fijn en kan bijna niets hebben. Ik ben dus heel bang dat ik mijn kleine beetje haar verpest...
Ik vind het ook tricky om een goedkope te halen en te testen.

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 21:13

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 21:14

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-14 21:16

Die ziet er ook goed uit!
Ik zie inmiddels door de tangen 't bos niet meer :o
Het zou gewoon fijn zijn als je ze allemaal kon uittesten want ieder haar is anders.

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 21:19

Dat zou wel fijn zij he :Y)
ik heb zelf heel snel een beetje slag in mn haar of dat het er uit zaker en mijn haar blijf lang goed als ik het stijl of krul met mijn iso en bij een vriendin van mij met heel fijn en dun haar bleven de krullen al helemaal lang goed zitten

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-14 21:22

Het blijven zitten maak ik niet zo'n zorgen om. Als ik het goed prep dan blijft het dagen goed. Ik ben alleen bang om m'n haar te verpesten.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-14 21:36

De kapster/vriendin raadt een Chi tang aan. Ik denk dat ik daarvoor ga.
Ze gaf aan dat een stijltang meer een slagkrul geeft en een krultang een stijve krul.

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 22:37

Wil je ook graag je haar kunnen stijlen dan?

Want anders zou je ook voor een Wand kunnen kijken. Daarmee kan je grove en strakke krullen maken

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 08:14

Nee, m'n haar is erg stijl van zichzelf. Alleen de krullen die je met een stijltang kan maken vind ik leuker dan de krullen die je met een krultang/wand kan maken. Die vind ik te strak.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:39

Ik heb een chi royal. Deze hebben gouden platen wat beter is voor je haar. Ik heb hem tweedehands voor 100 euro gekocht geloof ik. deze geeft aan hoeveel uur hij is gebruikt dus ik kon zien dat die nog praktisch nieuw was.

mijn haar gaat er echt prachtig van glanzen.