Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Saars schreef:Jouw situatie is voor mij heel herkenbaar, al ging het bij mij niet om een gewone arts, maar wel degelijk om therapeuten uit de GGZ...
Met zo'n stunts van de 'professionals' loop je het risico helemaal verloren te lopen zonder enige begeleiding en richting, dus zorg dat je die richting zo snel mogelijk zelf weer aan je leven geeft!
Stel jezelf dan ook vragen bij wat je wil doen en wat je verwachtingen zijn: Wat moet een goede huisarts doen? Hoe wil je behandeld worden? Wat wil je met het label 'borderline' en alle bijkomende labels doen? Hoe heb je je bij verschillende artsen en professionals gevoeld? En vooral, waar wil je nu naartoe?
Vooruit! En dat heb je zelf in handen. Ik zou even een briefje schrijven aan de huisartsen met de vraag of ze een snelcursus psychopathologie willen volgen en linea recta een andere huisarts zoeken, tot je iemand hebt gevonden die je echt waardeert als persoon en niet als dat stomme label!
PS: Ik heb geen vooroordelen over hulpverleners, als dat zo zou overkomen. Ik word er zelf één, als het goed is.