erg handig Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
erg handig demo_love schreef:S_en_Z schreef:Vind sommigen hier wel overdreven hoor...
Hoerige kleding.. ik ga t filmpje kijken en verwacht iets a la de wallen. Zie ik en zwarte glimbroek en een gewoom normaal sluitend shirtje.
Stelletje preutse .....
Eerlijk gezegd vind ik t er best ok. uit zien. Ben een totale leek in dansen maar ze staan gewoon knie tegen knie en het "schuren" is bij t bovenbeen.. schuren is imo nog steeds reet tegen een andere plek aan![]()
Maaaaaar ik ben t wel met een aantal eens dat t meer seksueel oogt dan sensueel. Lijkt me wel een goede therapie voor sommige mensen juist om zulke lessen samen met je partner te doen
Uhh, normaal sluitend shirtje? De voorkant is open, waardoor je de BH ziet. Ik zou er niet mee over straat gaan.
Het eerste filmpje vind ik meer lijken op een paringsdans. Ik ben heel benieuwd hoe de lessen in deze dansvorm zijn.
Wennii schreef:lessen zijn leuk... als je een danspartner hebt waarbij je ook echt durft te volgen en die je dus vertrouwt. ik vond lessen met een vreemde 3x niks en dans gelukkig met een hele goeie vriend van me... die het ook nog eens al konerg handig
Wennii schreef:voor mooie filmpjes youtube maar eens op enah & isabelle, yami & steffy, albir & Sarah... dat zijn wel echt fijne koppels om naar te kijken

NikkiTazz schreef:Dansen is een levensstijl, een passie...geen hobby...
.
Ik heb zelf gedanst tot zilverster maar ben toen gestopt jammer genoeg.. Mijn dansparter ging elk meisje af ongeveer dus ik dacht laat maar. Ik zat als 16/17 jarige ook bij de scholieren en die zijn bij ons 13/14 dus allemaal met mini mensen dansen was niet echt bevorderlijk.
Wel hebben we besloten om het weer te gaan doen als we een huisje samen hebben de danschoenen hebben we al!