Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. En hoop dat je er uit komt.. En dat je gewoon weer vredig kan slapen. melody7 schreef:Ts vraagt tips, wat maakt het uit wat de rede erachter is? Ze hoeft zichzelf niet op internet te verantwoorden over waardoor ze niet in slaap kan komen
Ayasha schreef:melody7 schreef:Ts vraagt tips, wat maakt het uit wat de rede erachter is? Ze hoeft zichzelf niet op internet te verantwoorden over waardoor ze niet in slaap kan komen
Als willen slapen de reden is toch.
Ik vraag me ook ernstig af waarom je dit vraagt TS, je zou haast gekke dingen gaan denken...
Er is een reden waarom "instant" middelen enkel op voorschrift zijn..
Als je gewoon wil spuien zonder antwoord te krijgen zet je dat gewoon in je bericht en dan spui je maar en moest je later toch antw. willen dan stuur je me gewoon opnieuw.. xEmily schreef:Oh reispillen ... mijn vader slaapt daar wel snel van, is dat wel snel wegzijn?
Een uur is nog te lang nml ...
Wist niet dat benzodiazepines zo agressief zijn, had er nog niet echt naar gegoogeld.
Maarja, volgens mij is hetgeen wat ik zoek alleen via recept te krijgen. Wat ik ook zwaar logisch vind

melody7 schreef:Ayasha, ik zie idd waar je je zorgen om maakt, maar ik denk niet dat dat ts haar bedoeling is.. Dan had ze die dingen via internet wel besteld..
Shona, 5 pilletjes tegelijk?
Via internet bestellen idd niet doen, melatonine gewoon een uur voordat je wilt gaan slapen innemen dan werkt het tegen die tijd wel (zit iets in waardoor je in slaap valt, het werkt dus niet om vast te slapen, alleen om in slaap te komen) en anders moet je het de keer erna gewoon nog wat eerder innemen![]()
Of anders even langs ja HA gaan met rede waarom je sterkere zou willen..