Mensen slecht verstaan...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 21:45

Ik dacht al dat ik alleen gek was :=

Ik hoor ook de hoogste tonen (cv, hondenfluit etc etc) maar een gesprek volgen in een drukke ruimte pfoe.. ik versta het gewon niet :n het ligt ook wel aan wie het is.

Ik zat stiekem te denken aan een cursus liplezen :=

Grapjasjes12

Re: Mensen slecht verstaan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 07:41

Ik heb het naast irl, ook heel erg aan de telefoon. Vooral adressen verstaan lukt mij voor geen meter. Nu heb ik zo vaak gehad dat iemand het uiteindelijk voor me moest spellen, dat ik al helemaal in paniek raak als ik een adres moet vragen :') Waardoor ik het dus nog minder goed versta, natuurlijk.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 09:29

Ik ben dus niet de enige! *\o/*

Ik heb dit ook heel erg. Uitgaan hoef ik niet te proberen, ik versta helemaal niemand meer boven de muziek uit. En op feestjes moet ik de grootste moeite doen om een gesprek te kunnen voeren. Ik heb trouwens ook wel eens dat ik al vraag 'wat zei je' en dat ik dan alsnog in gedachten 'hoor' wat diegene zei, alsof er een soort vertraging in de verwerking zit. Ook heel irritant. Terwijl ik inderdaad juist een prima gehoor heb, dus mijn theorie was ook dat ik niet goed genoeg kan filteren en daardoor teveel ruis heb. Maar ik ben heel blij dat het niet alleen aan mij ligt, haha.