Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
alltimapanda schreef:x_Nadia schreef:Ik heb het ook gedaan (kan me achteraf zelf wel voor me kop slaan) op Serena en jij weet vast ook nog wel hoe braaf zij is.
Maar als nog zoals eerder vermeld een paard is en blijft een vluchtdier hoe lief en braaf zo'n dier ook is er kan altijd wat gebeuren.
Als je dan valt ben je verder van huis, dus ik zou zeggen wacht nog evrn voordat jij er weer op gaat!!
ik ken serna niet alleen vanuit het land haha
xDonja schreef:Als je niet wilt luisteren en alleen maar wilt horen dat het prima kan, waarom open je dan een topic?
Ik heb vijf jaar geleden ook mijn arm gebroken, maar no way dat ik op het paard stapte. Hoe braaf ook, een paard kan altijd struikelen oid.
Maar je doet maar lekker, je bent op zoek naar een bepaald antwoord wat je niet gaat krijgen hier.
alltimapanda schreef:xDonja schreef:Als je niet wilt luisteren en alleen maar wilt horen dat het prima kan, waarom open je dan een topic?
Ik heb vijf jaar geleden ook mijn arm gebroken, maar no way dat ik op het paard stapte. Hoe braaf ook, een paard kan altijd struikelen oid.
Maar je doet maar lekker, je bent op zoek naar een bepaald antwoord wat je niet gaat krijgen hier.
waarom gelijk zo hatelijk?
alltimapanda schreef:x_Nadia schreef:Oh oke haha, had je haar ook nooit gezien tijdens de lessen in kloosterburen?
nee rijd daar al jaren niet meer he :p
xDonja schreef:Als je niet wilt luisteren en alleen maar wilt horen dat het prima kan, waarom open je dan een topic?
alltimapanda schreef:xDonja schreef:Als je niet wilt luisteren en alleen maar wilt horen dat het prima kan, waarom open je dan een topic?
waarom gelijk zo hatelijk?
gohya schreef:Ligt er aan wát er in het gips zit.Ik had 'vroeger' mijn hand gebroken,mijn hele hand in het gips,maar de vingers vrij.En ja,ik ben gewoon blijven paardrijden,ging perfect.
Dom? voor mij niet nee,iedere vrije keuze.
IlovePuk schreef:Buiten dat het gewoon gevaarlijk is, neem ik aan dat je wel de teugels in twee handen hebt?
En als je paard nu eens een flinke ruk geeft, dat is niet fijn en en ook niet fijn voor je pols.
alltimapanda schreef:ik zei dat ik juist geen springles wilde.... nu met mijn gips
alltimapanda schreef:Ten eerste sorry als het niet goed staat je mag het verplaatsen.
Maar ik zou gister met een vriendin buitenrit maken maar zij ging met een meisje die mijn verzorgpony ook verzorgd zomaar mee en ik zou in de avond springles krijgen van haar. maar dat ging niet door buitenrit en springles zei ze af. We spraken af om vandaaag om 9.00 buitenrit te maken samen maar nu mag zij niet rijden beetje appart. nu wil ze me alleen springles geven in de wei met 1 sprong terwerl we op buitenrit zouden gaan. Dit gebeurde gister ook en nu heb ik de neiging om me verzorgpony te pakken en weg te rijden. maar als ik dat doe word haar paard gek en krijg ik ook problemen met haar.
wat moet ik nu doen?
xDonja schreef:alltimapanda schreef:ik zei dat ik juist geen springles wilde.... nu met mijn gips
Dit is de OS uit je vorige topic:alltimapanda schreef:Ten eerste sorry als het niet goed staat je mag het verplaatsen.
Maar ik zou gister met een vriendin buitenrit maken maar zij ging met een meisje die mijn verzorgpony ook verzorgd zomaar mee en ik zou in de avond springles krijgen van haar. maar dat ging niet door buitenrit en springles zei ze af. We spraken af om vandaaag om 9.00 buitenrit te maken samen maar nu mag zij niet rijden beetje appart. nu wil ze me alleen springles geven in de wei met 1 sprong terwerl we op buitenrit zouden gaan. Dit gebeurde gister ook en nu heb ik de neiging om me verzorgpony te pakken en weg te rijden. maar als ik dat doe word haar paard gek en krijg ik ook problemen met haar.
wat moet ik nu doen?
Daar maak ik toch echt uit op dat je vanavond springles zou gaan krijgen. Ik neem aan dat je niet vanmorgen na 9u een scheurtje in je bot hebt gekregen.
gohya schreef:IlovePuk schreef:Buiten dat het gewoon gevaarlijk is, neem ik aan dat je wel de teugels in twee handen hebt?
En als je paard nu eens een flinke ruk geeft, dat is niet fijn en en ook niet fijn voor je pols.
Dan zou niemand die geboren is met 1 hand of arm nooit mogen paardrijden? Kijk eens bij de Para Lympics,daar rijden dames die maar 1 arm of hand hebben.Die zijn dom bezig dan? als je goed kan rijden,kan je ook met gips of 1 hand rijden ja.