Met gips paardrijden.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

rijden met gips

ja
13 (6%)
nee
157 (73%)
eigen risico
44 (20%)

Totaal aantal stemmen: 214

LillvalantoS

Re: Met gips paardrijden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 11:56

En zoals de mensen hierboven mij zeggen , als je valt ben je verder van huis !

x_Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 11:56

alltimapanda schreef:
x_Nadia schreef:
Ik heb het ook gedaan (kan me achteraf zelf wel voor me kop slaan) op Serena en jij weet vast ook nog wel hoe braaf zij is.
Maar als nog zoals eerder vermeld een paard is en blijft een vluchtdier hoe lief en braaf zo'n dier ook is er kan altijd wat gebeuren.
Als je dan valt ben je verder van huis, dus ik zou zeggen wacht nog evrn voordat jij er weer op gaat!! :)

ik ken serna niet alleen vanuit het land haha

Oh oke haha, had je haar ook nooit gezien tijdens de lessen in kloosterburen?

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-14 11:57

x_Nadia schreef:

nee rijd daar al jaren niet meer he :p

Kwal

Re: Met gips paardrijden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 11:58

Als je niet wilt luisteren en alleen maar wilt horen dat het prima kan, waarom open je dan een topic?

Ik heb vijf jaar geleden ook mijn arm gebroken, maar no way dat ik op het paard stapte. Hoe braaf ook, een paard kan altijd struikelen oid.

Maar je doet maar lekker, je bent op zoek naar een bepaald antwoord wat je niet gaat krijgen hier.

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-14 11:59

xDonja schreef:
Als je niet wilt luisteren en alleen maar wilt horen dat het prima kan, waarom open je dan een topic?

Ik heb vijf jaar geleden ook mijn arm gebroken, maar no way dat ik op het paard stapte. Hoe braaf ook, een paard kan altijd struikelen oid.

Maar je doet maar lekker, je bent op zoek naar een bepaald antwoord wat je niet gaat krijgen hier.

waarom gelijk zo hatelijk?

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 12:00

Ik vind het niet onverstandig maar gewoon vreselijk DOM om te gaan rijden als je in het gips zit, dat gips zit er niet voor niks om en het is bedoeld zodat je arm RUST kan houden.

Maar doe vooral wat je niet laten kan, het is duidelijk dat je alleen interesse hebt in reacties die zeggen dat het geen kwaad kan. Maar dan ook niet over een paar jaar komen miepen dat je chronische pijnen hebt he.

Ongelooflijk dat mensen serieus overwegen om met gips te gaan rijden |o

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 12:00

Maar alsnog zeg je in je andere topic dat je springlessen had staan...
Dat je überhaupt van iedereen in je omgeving er nog op mag rijden vind ik apart :')

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 12:01

Ligt er aan wát er in het gips zit.Ik had 'vroeger' mijn hand gebroken,mijn hele hand in het gips,maar de vingers vrij.En ja,ik ben gewoon blijven paardrijden,ging perfect.
Dom? voor mij niet nee,iedere vrije keuze.

Polly
Moderator Algemeen

alltimapanda schreef:
xDonja schreef:

misschien omdat het wel duidelijk is dat je voornemens bent om gewoon lekker te gaan rijden, voor iemand van 17 had ik wel een verstandigere beslissing verwacht.

Selina

Besef wel, dat als je nu valt en je valt op je pols.. dat je verder van huis bent.

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-14 12:01

ik zei dat ik juist geen springles wilde.... nu met mijn gips

x_Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 12:02

alltimapanda schreef:
x_Nadia schreef:

nee rijd daar al jaren niet meer he :p

Oh ja ik ook niet meer, maar ik dacht dat je haar wel kende maar oké.

Maar echt meid ga echt niet met gips op een paard zitten dat is zoo onverantwoord!
Wacht liever een paar week :)

janahxginger

xDonja schreef:

:j

Kwal

alltimapanda schreef:
xDonja schreef:

Gelijk zo hatelijk (wat ik trouwens best wel mee vind vallen, maar goed.) omdat er best een aantal mensen zijn (blijkbaar ook uit eerdere topics) dat het niet verstandig is om te doen en jij maar argumenten aan blijft leveren dat het wél kan. Ik snap niet waarom je dan een topic opent.

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-14 12:02

gohya schreef:
Ligt er aan wát er in het gips zit.Ik had 'vroeger' mijn hand gebroken,mijn hele hand in het gips,maar de vingers vrij.En ja,ik ben gewoon blijven paardrijden,ging perfect.
Dom? voor mij niet nee,iedere vrije keuze.

ik kan dus ook al me vingers enzo gebruiken en als me pols zwaar gebroken was had ik het ook niet gedaan maar er zit een klein scheurtje in het bot.

IlovePuk

Buiten dat het gewoon gevaarlijk is, neem ik aan dat je wel de teugels in twee handen hebt?
En als je paard nu eens een flinke ruk geeft, dat is niet fijn en en ook niet fijn voor je pols.

janahxginger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 12:03

maar ik krijg hier ook echt het gevoel dat je deze topics hebt gemaakt met de hoop dat je het antwoord krijgt dat je wil horen..

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-14 12:03

IlovePuk schreef:
Buiten dat het gewoon gevaarlijk is, neem ik aan dat je wel de teugels in twee handen hebt?
En als je paard nu eens een flinke ruk geeft, dat is niet fijn en en ook niet fijn voor je pols.

ik stap af als het pijn doet. en ga er niet op als me pols al in de ochtend pijn doet

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 12:04

IlovePuk schreef:

Dan zou niemand die geboren is met 1 hand of arm nooit mogen paardrijden? Kijk eens bij de Para Lympics,daar rijden dames die maar 1 arm of hand hebben.Die zijn dom bezig dan? als je goed kan rijden,kan je ook met gips of 1 hand rijden ja.

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 12:04

Mijn arts hoefde alleen maar te zeggen:

"Wat jij wilt, maar besef je wel dat áls je eraf valt, de kans groot is dat je dan je arm breekt daar waar het gips eindigt. En dan ben je veel langer onder de pannen."

Ik heb het dus niet gedaan...

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 12:05

alltimapanda schreef:

Dit is de OS uit je vorige topic:

alltimapanda schreef:
Ten eerste sorry als het niet goed staat je mag het verplaatsen.

Maar ik zou gister met een vriendin buitenrit maken maar zij ging met een meisje die mijn verzorgpony ook verzorgd zomaar mee en ik zou in de avond springles krijgen van haar. maar dat ging niet door buitenrit en springles zei ze af. We spraken af om vandaaag om 9.00 buitenrit te maken samen maar nu mag zij niet rijden beetje appart. nu wil ze me alleen springles geven in de wei met 1 sprong terwerl we op buitenrit zouden gaan. Dit gebeurde gister ook en nu heb ik de neiging om me verzorgpony te pakken en weg te rijden. maar als ik dat doe word haar paard gek en krijg ik ook problemen met haar.

wat moet ik nu doen?

Daar maak ik toch echt uit op dat je vanavond springles zou gaan krijgen. Ik neem aan dat je niet vanmorgen na 9u een scheurtje in je bot hebt gekregen.

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-14 12:05

janahxginger schreef:
maar ik krijg hier ook echt het gevoel dat je deze topics hebt gemaakt met de hoop dat je het antwoord krijgt dat je wil horen..

ik vraag me gewoon af hoe mensen hier over denken...

LillvalantoS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 12:06

Het inderdaad ongelofelijk dom!
Ik vindt ook dat je geen topic moet aanmaken om alleen maar de antwoorden te zien die jij wilt .
Geloof me ik heb het toen met me stomme kop gedaan maar zal het ook nooit meer doen !
Maar ga je gang maar maak geen topic meer aan wat toch nutteloos is ;)
Ik zou als ik jou was lekker wachten en risico's vermijden

Wij doen niet hatelijk maar hebben je al geïnformeerd dat je het beter niet kunt doen maar daar wil e niet naar luisteren , ook in je andere topic niet

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-14 12:06

xDonja schreef:
alltimapanda schreef:

Dit is de OS uit je vorige topic:

alltimapanda schreef:
Ten eerste sorry als het niet goed staat je mag het verplaatsen.

Maar ik zou gister met een vriendin buitenrit maken maar zij ging met een meisje die mijn verzorgpony ook verzorgd zomaar mee en ik zou in de avond springles krijgen van haar. maar dat ging niet door buitenrit en springles zei ze af. We spraken af om vandaaag om 9.00 buitenrit te maken samen maar nu mag zij niet rijden beetje appart. nu wil ze me alleen springles geven in de wei met 1 sprong terwerl we op buitenrit zouden gaan. Dit gebeurde gister ook en nu heb ik de neiging om me verzorgpony te pakken en weg te rijden. maar als ik dat doe word haar paard gek en krijg ik ook problemen met haar.

wat moet ik nu doen?

Daar maak ik toch echt uit op dat je vanavond springles zou gaan krijgen. Ik neem aan dat je niet vanmorgen na 9u een scheurtje in je bot hebt gekregen.

het is al 2 weken geleden dat ik me bot een scheurtje kreeg kan je best een foto sturen dan zie je zelf dat het bijna niks is

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 12:06

gohya schreef:
IlovePuk schreef:

Dan zou niemand die geboren is met 1 hand of arm nooit mogen paardrijden? Kijk eens bij de Para Lympics,daar rijden dames die maar 1 arm of hand hebben.Die zijn dom bezig dan? als je goed kan rijden,kan je ook met gips of 1 hand rijden ja.

Zo bedoelt zij dat natuurlijk niet. Als TS met één hand zou rijden, en dus haar 'gebroken' pols niet zou gebruiken vind ILP het een ander verhaal. Dat heeft niks te maken met één hand mogen rijden of niet.