Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) en ik merk nu al verschil!
Guinevere schreef:Hihi, ja daarom vind ik Runkeeper ook zo fijn. Dan hoor je elke 5 minuten hoe snel je loopt zodat je je tempo aan kan passen. Wel fijn zo'n broer!![]()
Au! Pas maar op met je enkel. Ik heb ook een kneusje dus bij oneven terrain enzo draag ik een brace (gewoon niet omdat het anders alleen maar zwakker wordt). Maar met een beetje training lijkt me dat zeker haalbaar!
@lisanne, bikkel zeg! Mag je tussen al die oefeningen pause houden of moet dat allemaal achter elkaar? Volgens mij ben je daarna echt kapot, of niet?

lisannevosje schreef:ik loop dan geen wedstrijden, maar in oktober heb ik mijn veldtesten voor defensie, waarbij ik voor de functie die ik wil gaan doen (onderofficier cavalerie verkenning) (cluster 4) eerst 2700 meter binnen 12 minuten moet lopen, daarna 10x 20 kilo, 10x 30 kilo en 5x 40 kilo in kistjes moet tillen over een afstand van 25 meter (heen en terug bij elkaar) en dan op een kast moet tillen. daarna nog 2 km marsen met 25 kilo tas, 2 km marsen met 35 kilo tas en 800 meter met 45 kilo tas. dus om dan te weten dat ik de 2700 meter wel haal is iets makkelijker
ZeSteigert schreef:Ik wil meedoen aan de Marikenloop.
Maar ik wil natuurlijk niet hoeven lopen tussendoor haha.
Mijn doel: de 5 km binnen een halfuur

maar helaas heb ik eerst nog ziekenhuistraject voor mijn nier lopen waardoor ik nu absoluut niet mag sporten.
lisannevosje schreef:Leuk allebei! Mij is door mijn sportleraar verteld dat je minimaal 3x per week moet lopen om echt je conditie te gaan verbeteren trouwens, maar dat zal met 1/2 x per week heep.langzaam ook wel het geval zijn