Vandaag amandelen laten knippen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 21:04

Ik heb vier dagen in het ziekenhuis mogen liggen toen ze er bij mij uitgingen, was toen 19. Operatie stelde weinig voor, alleen het wakker worden was bij mij ellende omdat ik helemaal in paniek raakte en mijn ouders pas erbij mochten als ik kalmeerde, waardoor ik nog meer
in paniek raakte :+

De pijn in het begin viel reuze mee, alleen vervelend als eten aan het korstje bleef hangen, maar de oorpijn die ik op een gegeven moment had was echt ellendig! 'Na 3 tot 4 weken kon ik weer gewoon eten en mocht ik weer beginnen met paardrijden. Ik heb het in duitsland laten doen en daar zijn ze echt heel streng met wat alle wel en niet mag.

Ninia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 21:06

Ik vond het ook erg pijnlijk! (was 34 toen) Ik heb veel potjes olvarit gegeten haha, en lekker plakjes gerookte zalm uit de koelkast, lekker glad!

laraxXxemma

Re: Vandaag amandelen laten knippen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 21:08

Dankje voor het delen!
Heb zelf wat bultjes in mn keel en rond mn amandelen en toen ik naar de huisarts ging zei ze dat er niks was zolang het geen pijn ging doen, ik er geen last van had en anders moeten miss mijn amandelen er ook uit. Had er zelf eerst geen probleem mee tot mn vader en de huisarts zelf gingen zeggen dat het echt geen pretje is..

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 06:39

Wauw TS ik ben jaloers hoe het bij jou verloopt!

Ben je de ijsjes al zat? :D

Beterschap en ik hoop dat het je zo goed af blijft gaan!

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 06:50

Wat bijzonder dat jij smelttabletten mag hebben. Bij mij was dat echt uit den boze, mocht absoluut niet!
Ik mocht alleen zetpillen hebben en vooral geen diclofenac, ivm de bloedverdunnende werking. Ik kreeg dus alleen paracetamol en naproxen. Jammer genoeg ben ik compleet immuum voor beide pijnstillers, maar daar wilde het ziekenhuis niet aan. Erg jammer, waardoor het voor mij een traumatische ervaring is geworden :+

Kregen jullie allemaal dus wel zoet door je keel? Bij mijn brandde de suiker van ijsjes mijn hele keel weg, echt verschrikkelijk. Ik kon juist alleen bitter en licht zout hebben :')

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 06:55

Wat fijn dat het bij jouw zo voorspoedig is verlopen.
Ik was ook 16 toen ze er bij mij uitgehaald werden. Toen ik wakker werd op de uitslaapkamer moest ik gelijk met een of ander spul spoelen, zo vies....

Maar na een paar weekjes was alles weer prima en zat ik na 2 weken ook alweer op het paard

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-14 09:42

Ja ik ben de ijsjes, de appelmoes en de vla spuugzat :') Enige waar ik nog zin in heb is ijswater :P
Vannacht hele nacht zonder pijnstilling gedaan dus net wel wat last gehad, maar was snel weer weg. Hadden jullie soms ook dat het begon te jeuken? Ik raak dan een beetje in paniek omdat ik niet durf te hoesten :')
Ben al 4 kilo afgevallen in 3 dagen :')

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 10:19

Ik vond ijsjes eten trouwens echt vreselijk! Meestal zit er iets van fruitzuur in, en dat brandde echt ontzettend erg. Ik heb toen drie weken op watermeloen en koude thee of boullion geleefd. Op een gegeven moment kon ik ook weer gewoon avondeten eten, maar telkens maar kleine beetjes.

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-14 10:35

_MG schreef:
Ik vond ijsjes eten trouwens echt vreselijk! Meestal zit er iets van fruitzuur in, en dat brandde echt ontzettend erg. Ik heb toen drie weken op watermeloen en koude thee of boullion geleefd. Op een gegeven moment kon ik ook weer gewoon avondeten eten, maar telkens maar kleine beetjes.

Ik ga vanavond een beetje aardappelpuree en vis proberen :)

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-14 15:25

Gaat al stukken beter, bijna geen pijn meer en hele dag al geen pijnstillers gehad, alleen aan de linkerkant voel ik de korst heel goed en daar doet m'n oor ook zeer,.