Beha dragen is ongezond

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ClaudiaDer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 20:35

Haha, ik hoop dat dit niet waar is. Zonder beha heb ik helemaal niks _O-

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 20:37

als ze niet noodzakelijk zijn....waarom zijn ze dan punt 1 comfortabel en punt 2 enorm leuk verkrijgbaar? :D

Nee ik draag altijd een bh, gewone geen sport dingen, wel met padding vind ik lekkerder. Los vind ik maar niks, doet zo'n zeer met bewegen. Ben flink vet geweest dus heb beheurlijke hangers gekregen ;)

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 20:38

Alles is tegenwoordig ongezond dus ik blijf em lekker dragen ondanks dat ik amper iets heb.

Libbylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 20:39

Vjestagirl; thanks! Hoeven we ons daar geen zorgen over te maken ;)
Lekker nutteloos onderzoek dan....
Laatst bijgewerkt door Libbylove op 26-05-14 20:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 20:39

Pfft zou niet zonder meer willen! Heb zelfs met gewone beha's nog het gevoel dat ze te los zitten tijdens sport/werken, heb zelfs nog liever een sportbeha.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 20:41

Laat ik het zo zeggen, ik vind de website waar dit artikel vandaan komt nu niet echt uitblinken in correcte wetenschappelijke onderbouwing en vooral controle van de berichten. Eerder een website die gewoon dingen bij elkaar sprokkelt onder het motto
Afbeelding

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 20:41

Uhm...ja dat kan allemaal wel. Maar je kan niet ineens geen bh meer gaan dragen zonder uitgelachen en nagekeken te worden. :+

En als het goed is wisten we al langer dat een bh niet al te goed is, vandaar dat je sowieso 's nachts zonder bh moet slapen.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 20:45

Excuus om zo min mogelijk te dragen :Y)

Maar op school en in openbaar draag ik hem wel, anders loop je daar te bungelen met harde tepels, beschamend.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 20:46

Het wetenschappelijk gehalte mbt kanker is van erg laag niveau, niet serieus te nemen helaas. Erg triest dat dit als feit en 'onderzocht' wordt gepresenteerd!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 20:47

Als ik geen BH zou dragen zou ik én dagelijks met twee blauwe ogen thuiskomen én heel veel last hebben van een pijnlijke rug. Ik heb er ontzettend veel steun tijdens het werken of beweging. Als ik thuis ben hangen mijn poppetjes wel altijd los, maar als ik de deur uit ga zijn ze mooi ingesnoerd in een passende BH.

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 20:50

Ik hou hem mooi aan, andere mensen hoeven niet te weten wat voor weer het is. Daarbij, als je gaat rennen is het zonder toch mega oncomfortabel? K had het al eens gedaan, nou hoor, aanspannen die spieren en hopen dat het niet elke kant op vliegt. Geef mij maar lekker een BH. :)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 20:51

_San87_ schreef:
Als ik moet gaan paardrijden zonder beha, dan kan ik na vijf minuten afstappen omdat m'n borsten zeer doen :'). En met het fysiek zware werk dat ik doe zijn zwierende borsten wel het laatste dat ik kan gebruiken :')...

De dames mogen 's avonds en 's nachts doen wat ze willen. Tijdens het werk en sporten zitten ze keurig ingepakt.

Dan ben ik al KO geslagen door 1 van de twee :')

Calanddra

Re: Beha dragen is ongezond

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 20:52

Ik draag m ook eigenlijk zo min mogelijk (wel uiteraard naar werk, school ed), vooral omdat ik ze vreselijk vindt zitten := ik heb nu sinds een tijd wel een naadloze bh met van die dunne pads, dus zonder beugels. Dat zit al een heel stuk beter, maar nog trek ik m over t algemeen zodra ik thuis ben uit :P

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 20:52

Kwanyin schreef:
Laat ik het zo zeggen, ik vind de website waar dit artikel vandaan komt nu niet echt uitblinken in correcte wetenschappelijke onderbouwing en vooral controle van de berichten. Eerder een website die gewoon dingen bij elkaar sprokkelt onder het motto
[ Afbeelding ]

Helemaal mee eens _/-\o_

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 20:57

Geen bh dragen kan in bepaalde soorten kleding, met een bepaalde BH maat (maximaal) als er geen verstevigende materialen in de kleding zit.
In dat soort kleding is geen BH chique.

Maar verder vind ik het echt verschrikkelijk armoedig lijken als iemand geen BH draagt. Ik zou er bijna onpasselijk van worden. Het is ook heel erg geitenwollensokken als je het mij vraagt...

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:03

Zondag = BH loos dag! Heerlijk!
Zodra ik niet meer weg moet? Trainingspak aan, bh uit.
Klaar met werk en ik ben thuis? Af dat ding.

Ik vind mijn BH's super lekker zitten, en passen ook redelijk goed.
Maar los? Vind ik eigenlijk wel erg lekker...!! Onder mijn trainingspak en badjas.
Nu ook... straks lekker naar bed... lekker los!

Monica72

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:04

bh's wat een ellende die dingen doen altijd zeer, ik doe alleen een bh aan wanneer ik de deur uit moet zodra ik thuis ben gaat ie direct weer uit ik heb tietze dus wat voor bh dan ook ze doen altijd zeer :(
hangtieten tja jammer dan heb maatje G dagelijks een BH aan is voor mij niet uit te houden.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:05

"Borsten zijn prachtig gewoon zoals ze zijn. Laat ze schudden, stuiteren en natuurlijk bewegen. Want beweging is leven.
Laat de energieën in je lijf (door)stromen, laat het gewoon zijn. Knel het leven niet af!"

Wat is dit voor zweverig gebabbel. Sorry maar dit artikel kan ik niet serieus nemen :'). Ik weet niet wat voor bh's die mensen voor zich zien, maar die van mij knellen niks af en zeker geen vage energieën.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:07

Nou ik heb hem altijd aan hoor, en ik doe hem echt niet af, vreselijk gevoel. :') De enige keer dat ik hem af doe is om een schone aan te doen :+

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:08

Niet helemaal door gelezen hoor maar ik ben het er toch niet mee eens. Als ik geen BH draag heb ik ontzettend veel pijn aan mijn rug. Ik doe hem alleen uit als ik ga slapen of douchen anders meteen weer aan. Het hangt zo en het plakt en het is zwaar. Als ons verplicht werd om geen bh meer te dragen zou ik een borst verkleining nemen.

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:10

Ik vind mijn bh trouwena geweldig zitten! Meestal doe k hem pas net voor t slapen uit. K moet wel zeggen dat k de juiste bh moet hebben, laat dat nu jammergenoeg eentje van marie jo zijn, dure krengen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:13

Zonder voel ik me zo kaal,soms op zondag laat ik hem de hele dag uit en hang ik op de bank maar ga het huis niet zonder uit :')

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:18

Vandaag had ik een MRI scan (voor mijn rug) en daar kon ik lekker mijn "miskoop" aan: een goedkope comfort BH die veel te weinig steun gaf voor normaal werk, maar omdat er geen metaal in zit was dat ding ideaal voor in de plakjessnijder. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:19

Geen BH, wel bustiers of topjes. Katoen of zijde. Gezien het formaat, ukken, geen problemen. Alleen met rijden gaat er toch echt een BH omheen.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:29

Ik heb een E cup en zonder BH ga ik echt niet fijn door het leven denk ik :').
Heb trouwens helemaal geen last van mijn BH's en nooit het:: 'aaah lekker dat kreng mag uit' gevoel..
Hier trouwens ook Marie Jo bh's en Primadonna :)