Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Speedster schreef:Wat ik vervelend vind, zelfs bij de beste sportbh's, is dat ze wel aan de onderkant ondersteunen, maar aan de bovenkant veel minder. Bij het hardlopen zit er dan ook nogal wat beweging in naar boven, waardoor het voor mijn gevoel alsnog teveel rammelt. De ultieme oplossing was voor mij een borstband. Die is eigenlijk bedoeld voor als je bijvoorbeeld herstellende bent van een borstoperatie. Hij gaat met klittenband over de bovenkant van je borsten, dus die kunnen echt geen kant meer op. Kost twee tientjes, maar daarmee heb je ook geen belachelijk dure bh meer nodig. Ik vind hem echt ideaal!
. Zo'n mega bos hout heb ik niet eens voor de deur, maar het gevoel dat er überhaupt beweging in zit, irriteert me enorm. Zelfs met shock absorber. Ik heb nu vergelijk met de borstband een er zit wel degelijk verschil in, vind het met band gewoon nog eens extra stabiel.
Symbeami schreef:Geen idee, maar de Nike pro is niet echt geschikt voor high impact sporten volgens de website die jannekespr hier postte.
Ik kende die site niet, maar veel keuze en heel redelijke prijzen lijkt me? Hoe is de service Janneke?
Heel veel keuze, misschien zit er iets voor je tussen Suzz14?
http://www.sportbeha.com/index.php?item ... 11&lang=NL
Janine1990 schreef:Ik heb een sport bh van een of ander zweeds merk. Maar draag er nog een gewone BH onder![]()
Moet eens weer een nieuwe hebben, maar ben nog altijd op zoek naar eentje met softcups, die wel superstevig is.
xApple schreef:lieveli schreef:Hola!
Ik zoek een stevige sportBH voor een grote cup (cup D) die fijn is tijdens het hardlopen. Ik heb een sportBH van Le Coq Sportif maar daarmee sla ik mezelf even goed een blauw oog. Heeft iemand de gouden tip? Ik wil echt dat mijn boobies muurvast zitten bij wijze van spreken.
![]()
Ik doe zo'n sport bh van de h&m over een gewone beugel bh. Je kunt niet meer echt diep ademhalen
maar de boel zit goed vast
Suzz14 schreef:Bedoel je met softcups ook een soort 'pads'?
Ik heb deze namelijk gepast en die zit super stevig bij de juiste maat én is verstelbaar.
http://www.hunkemoller.nl/nl_nl/sports- ... 164-1.html
Ik kan zelf nog niet kiezen tussen die of de new nike pro bh.
jannekespr schreef:De Juno heeft ook softcups, daarom heb ik ook daarvoor gekozen. Ik kies trouwens wel de omvang een maat kleiner dan anders, en dan wel met dezelfde cupmaat.
Janine1990 schreef:Ja pads zijn ook prima. Als er maar niet iemand is die kan zien dat ik het koud heb![]()
Ik kijk meestal alleen naar Shock Absorber en allerlei andere dure merken, als het gaat om een sportbh.
En dat terwijl ik vaak shop bij Hunkemoller. Moet de volgende keer toch even zoiets passen