Goede sportBH voor tijdens het sporten...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

rina

Re: Goede sportBH voor tijdens het sporten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 23:36

Ik heb naast een Shock Absorber een Triumpf sport BH. Die bevalt mij zelfs nog beter dan de SA. Besteld heb ik ze via Ebay. Daar zijn ze toch nog wat goedkoper.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 05:26

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 06:19

Speedster schreef:
Wat ik vervelend vind, zelfs bij de beste sportbh's, is dat ze wel aan de onderkant ondersteunen, maar aan de bovenkant veel minder. Bij het hardlopen zit er dan ook nogal wat beweging in naar boven, waardoor het voor mijn gevoel alsnog teveel rammelt. De ultieme oplossing was voor mij een borstband. Die is eigenlijk bedoeld voor als je bijvoorbeeld herstellende bent van een borstoperatie. Hij gaat met klittenband over de bovenkant van je borsten, dus die kunnen echt geen kant meer op. Kost twee tientjes, maar daarmee heb je ook geen belachelijk dure bh meer nodig. Ik vind hem echt ideaal!

Met mijn shockabsorber kunnen ze geen kant op. Ook niet omhoog?

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 06:46

Kwestie van smaak dan denk ik :D. Zo'n mega bos hout heb ik niet eens voor de deur, maar het gevoel dat er überhaupt beweging in zit, irriteert me enorm. Zelfs met shock absorber. Ik heb nu vergelijk met de borstband een er zit wel degelijk verschil in, vind het met band gewoon nog eens extra stabiel.

jannekespr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 06:59

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 15:35

Ik kom er even tussenvallen, aangezien het een beetje dubbel is als ik ook zo'n topic open...
Ik zag dus deze sport bh die onder fitness EN running valt, precies wat ik wil gaan doen:

http://www.zalando.nl/nike-new-nike-pro ... n-802.html

De reviews zijn goed, maar is deze bh wel echt zo stevig?
De meeste Nike bh's die ik zag instore waren echte vodjes (maar die vielen blijkbaar ook alleen onder fitness).
Bovendien kan ik nergens vinden of er een soort padjes inzitten, omdat je anders toch alles kan zien mocht je 't een keer koud hebben? :')

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 16:58

Geen idee, maar de Nike pro is niet echt geschikt voor high impact sporten volgens de website die jannekespr hier postte.
Ik kende die site niet, maar veel keuze en heel redelijke prijzen lijkt me? Hoe is de service Janneke?

Heel veel keuze, misschien zit er iets voor je tussen Suzz14?

http://www.sportbeha.com/index.php?item ... 11&lang=NL

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 17:53

Symbeami schreef:
Geen idee, maar de Nike pro is niet echt geschikt voor high impact sporten volgens de website die jannekespr hier postte.
Ik kende die site niet, maar veel keuze en heel redelijke prijzen lijkt me? Hoe is de service Janneke?

Heel veel keuze, misschien zit er iets voor je tussen Suzz14?

http://www.sportbeha.com/index.php?item ... 11&lang=NL

Ja, dat las ik dus op meerdere sites en daarom twijfel ik.
Het enige wat me dus verbaasd is dat er zo'n driehonderdduizend soorten Nike sport bra's zijn, en deze is de 'performance NEW pro bra'.
In de reviews lees ik ook meerdere malen dat zij het gebruiken voor hardlopen en dat dit prima stevigheid biedt, maar ik weet niet wat ik hier van moet denken.
Bij andere soorten Nike BH's lees ik wel op Zalando dat deze voor fitness zijn.
Die ik in de link stuurde staat wel onder fitness én running, de enige 'soort' van Nike die daar onder valt ofzo?
Maar of het dan ook echt zo is?

Retouren bij Zalando gaat wel prima toch?
Anders bestel ik gewoon en dan zie ik het vanzelf wel. :=

jannekespr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 19:28

Ik heb geen idee hoe de service van die website is, ik heb hem gekocht bij runnincentre. Ik had hem wel gevonden op die site, maar ik koop nooit een sport bh zonder te passen (en even te springen in het pashokje).

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 19:39

Ik heb een shockabsorber (gekocht bij perry sport) voor het stevige werk zegmaar: hardlopen, skien en ook voor paardrijden. Daarnaast ook 2 hunkemoller sport bh's (die dempen echt veel minder) die ik gebruik vooral voor wielrennen gebruik, maar ook voor paardrijden.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 19:43

Ik heb een sport bh van een of ander zweeds merk. Maar draag er nog een gewone BH onder :o

Moet eens weer een nieuwe hebben, maar ben nog altijd op zoek naar eentje met softcups, die wel superstevig is.

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 19:44

@jorretje, welke van de hunkemoller gebruik je? Ik zag er een met high support, die zit goed stevig.

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 19:46

Janine1990 schreef:
Ik heb een sport bh van een of ander zweeds merk. Maar draag er nog een gewone BH onder :o

Moet eens weer een nieuwe hebben, maar ben nog altijd op zoek naar eentje met softcups, die wel superstevig is.

Bedoel je met softcups ook een soort 'pads'?
Ik heb deze namelijk gepast en die zit super stevig bij de juiste maat én is verstelbaar.
http://www.hunkemoller.nl/nl_nl/sports- ... 164-1.html

Ik kan zelf nog niet kiezen tussen die of de new nike pro bh.

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 19:47

xApple schreef:
lieveli schreef:
Hola!

Ik zoek een stevige sportBH voor een grote cup (cup D {:} ) die fijn is tijdens het hardlopen. Ik heb een sportBH van Le Coq Sportif maar daarmee sla ik mezelf even goed een blauw oog. Heeft iemand de gouden tip? Ik wil echt dat mijn boobies muurvast zitten bij wijze van spreken.

:')

Ik doe zo'n sport bh van de h&m over een gewone beugel bh. Je kunt niet meer echt diep ademhalen
maar de boel zit goed vast :+

Haha ja dat doe ik ook.

jannekespr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 19:57

De Juno heeft ook softcups, daarom heb ik ook daarvoor gekozen. Ik kies trouwens wel de omvang een maat kleiner dan anders, en dan wel met dezelfde cupmaat.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 19:59

Suzz14 schreef:
Bedoel je met softcups ook een soort 'pads'?
Ik heb deze namelijk gepast en die zit super stevig bij de juiste maat én is verstelbaar.
http://www.hunkemoller.nl/nl_nl/sports- ... 164-1.html

Ik kan zelf nog niet kiezen tussen die of de new nike pro bh.

Ja pads zijn ook prima. Als er maar niet iemand is die kan zien dat ik het koud heb :')

Ik kijk meestal alleen naar Shock Absorber en allerlei andere dure merken, als het gaat om een sportbh.
En dat terwijl ik vaak shop bij Hunkemoller. Moet de volgende keer toch even zoiets passen :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 20:00

jannekespr schreef:
De Juno heeft ook softcups, daarom heb ik ook daarvoor gekozen. Ik kies trouwens wel de omvang een maat kleiner dan anders, en dan wel met dezelfde cupmaat.

Even je eerste post opgezocht. Erg mooie BH!
Waar kan je die halen? Wil namelijk graag passen, voordat ik zo eentje koop. En het merk ken ik niet echt. :o

jannekespr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 20:10

Ik heb hem dus bij runningcentre gekocht, maar nog nergens anders in de winkel kunnen vinden. Was een hele zoektocht kan ik je vertellen...

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 20:21

Janine1990 schreef:
Ja pads zijn ook prima. Als er maar niet iemand is die kan zien dat ik het koud heb :')

Ik kijk meestal alleen naar Shock Absorber en allerlei andere dure merken, als het gaat om een sportbh.
En dat terwijl ik vaak shop bij Hunkemoller. Moet de volgende keer toch even zoiets passen :)

Haha ik heb precies dezelfde eis! :')
Veel sport BH's hebben er helemaal niks in, je ziet 'alles' gelijk om het maar zo te zeggen... echt vreselijk.

Die van de Hunkemoller kon er prima mee door wbt 'zichtbaarheid' :=

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 22:18