18 graden is heerlijk, daarboven word het me te warm
Ik zoek dan ook vaak binnrn de koelte of terwijl ieder ander aan het strand ligt of buiten zit.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Hoe kouder het wordt hoe joliger ik ben.
.
. Ik zou zo naar NL komen, en winter vergeten. Zou er niet aan moeten denken om de sneeuw ooit weer te zien, heb het hier ook nog geen dag gemist.
)
Vooral als er in de avond ineens van die zware buien komen, dat is nog niet eens om te genieten want dan is het gewoon vies benauwd, echt vreselijk. Wat ik altijd doe is overdag gordijnen dicht en raam op een kiertje en die als het afkoelt open en ramen ook heel ver open zodat het lekker door waait (voor zover er koele lucht komt dan). Ook heb ik vaak een washandje die ik nat maak om in mijn nek te leggen, helpt ook wel voor eventjes.
, ook kan ik mezelf niet op tempratuur krijgen en de slaapkamer tempratuur is zelfs rond de 25 graden
.. Ik ben echt een koukleum. Daarnaast zijn de dagen korter het wordt al om 17.00 donker (blegh!) en sóchtens kan ik me bed moeizamer uitkomen.
.. Dus dat gaat niks worden vrees ik.

Dus of smorgens heel vroeg of laat en anders niet.
(dus op kantoor werken met airco is een fijne in de zomer, hihi). bigone schreef:Juist omdat je niet of slecht zweet heb je veel meer last van de warmte.

Dus ik sta al klagend en steunend voor de klas. Zelfs vanochtend, toen de zon recht op mijn lokaal stond.. Bleh!

Maar waar dat buiten de sauna náár is, is het in de sauna alleen maar heel erg fijn

Maar die doe ik er ook absoluut geen plezier mee om met echt warm weer te rijden, dan staan ze al druipend van het zweet in de wei, laat staan dat we door het bos gaan hollen.