ze kunnen bij mij niet doorkomen, omdat ik geen ruimte heb in m'n mond en omdat ze compleet de verkeerde kant op staan.
als er dus wel wortels aan gaan komen, dan zal dit niet goed komen...
En bang dat ik ben voor de tandarts/kaakchirurg.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cayenne schreef:Nog even een ontopic vraag: kan het dat ze op latere leeftijd alsnog doorkomen? Ik heb onder 1 zichtbare verstandskies. De ander zit nog onder mijn tandvlees en ik vroeg me af of die nog doorkomt.
Cayenne schreef:Nog even een ontopic vraag: kan het dat ze op latere leeftijd alsnog doorkomen? Ik heb onder 1 zichtbare verstandskies. De ander zit nog onder mijn tandvlees en ik vroeg me af of die nog doorkomt.
nu weet ik alleen dus echt niet meer wat ik moet doen.
Dus als ik het over een paar maanden laat doen heb ik nu grote kans dat mijn bot en tandvlees zich niet zullen herstellen als ik het goed begrijp?
wat een lastige situatie. Als ik hem laat wegsnijden kan het dus ernstige complicaties opleveren, maar als ik hem niet weghaal kan ik op een dag last ervan krijgen en/of zoals mijn tandarts aangeeft: er kan een gaatje in de kies die er voor staat ontstaan.

)Azmay schreef:Ik zit nu met een dikke mond van de verdoving, net mijn 2 bovenste verstandskiezen laten trekken.
Ben inmiddels 21 en ze stonden scheef waardoor ik er niet niet goed bij kwam en ze gingen klooien.
Het zal op zich wel mee vallen, het trekken op zich viel bij mij iig reuze mee. En je eigen risico kost het toch..