Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Manlief zou mij wel even assisteren
Dus ik duidelijk instructies geven, hij weet echt 0,0 van dit soort dingen (hij wist niet eens dat er zelfbruiners zijn), dus hij z'n best doen, ik de boel in de gaten houden, dingen als tenen en naast de achillespees niet vergeten etc.etc. Toen gaan slapen, ik had wel voor de zekerheid een handdoek op m'n matras gelegd. Het trekt wel snel in je huid maar je weet nooit. De huid wordt er ook lekker zacht van. Hij staat altijd heel vroeg op en zei: 'ik zie geen verschil'. Hmm ok….ik heb expres niet gekeken, dacht laat me wel verrassen vanmorgen. Hij had duidelijk niet goed gekeken want ik ben nu toch echt off-white
Vlekkerige viel me mee, wel zat er een verschil in kleur tussen m'n linker en rechter been
Denk dat dit zeker een product is waarmee je heel mooi bruin wordt qua kleur, het smeert ook goed. Nog handiger zou het zijn als ze iets zouden kunnen bedenken als een kleurtje in het middel zelf, zodat je goed kunt zien waar je wel en niet gesmeerd hebt
ralphtdw schreef:Ik heb wel eens zo doekje gebruikt dst kom je kopen bij de drogist en kon je proberen.
Nou gelijk iedereen proberen ik en me 2 zusjes.
Nou ja je zag heel lang niks.
denk het zal wel volgende dag word ik wakker.
schaamde me dood overal vlekken.
Vooral in het gezicht en je kreeg het nog niet af ook.
Ik zie dat Roy donders altijd een spray gebruikt.

Unoo schreef:Waar xSlvna het over heeft is Melanotan. Als ik het goed heb is het niet goedgekeurd door de EU om het te gebruiken en is het dus illegaal in Nederland.
Melanotan is een soort hormoon dat je helpt snel een bruine huid te krijgen
zonder daarvoor in de zon of onder de zonnebank hoeft.
Je spuit het zelf in je lichaam door middel van een injectienaald.
Het is oorspronkelijk ooit ontwikkeld als medicijn tegen huidkanker, maar mede door de positieve effecten van het bruin worden van melanotan 2 word het gebruikt om bruin te worden.
Naast Melanotan 2 is en ook Melanotan 1, Ze verschillen overigens nauwelijks onderling
Beide worden verkocht als bruiningsmiddel
alleen heeft Melanotan 2 nog als bijwerking dat je als man erecties zult krijgen, en je stofwisseling zal sneller werken waardoor je ook zult afvallen.
Bijwerkingen van melanotan kunnen o.a zijn
Huidpigmentatie
Misselijkheid
Eetlust onderdrukking
Blozen
Hoofdpijn
Lethargie
Duizeligheid
Moedervlekken
Hyperpigmentatie
Witte vlekken
Verhoogd libido
Fysieke seksuele opwinding
Anafylactische shock
EDIT: niet de juiste link neergezet, kan de link waar er zowat 200 pagina's aan informatie van gebruikers niet vinden. Hier een linkje met de verdere gevaren etc http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/melanotan-139029/
Kinke schreef:maar spierwit en 40 minuten in de zon is sowieso erg onverstandig. Besef wel dat met een zelfbruiner je geen bescherming creëert tegen zonnebrand he, het is puur voor het plaatje.
nee was niet heel handig! Wil het inderdaad voor het plaatje, is mooier dan zo lijkbleek. Liselot schreef:Ik lees hier ook even mee, heb namelijk gigantisch witte benen die ook niet bruin worden in de zon. En benen met een kleurtje zijn toch mooier
Ik heb nu zelfbruiner van loreal, de sublime bronze. Maar die bevalt me niet echt super. Op dag 1 is hij wel mooi, maar na een dag of 2 krijg ik toch vlekken.
Het liefst heb ik een zelfbruiner die van zichzelf al een kleurtje heeft zodat je inderdaad duidelijk kan zien waar je wel en niet geweest bent. En uiteraard één die niet oranje wordt, maar echt zacht bruin
EDIT: Net een geweldge site gevonden: http://www.captaintan.nl Hier verkopen ze goede zelfbruiners en geven ze heel goed advies.
Ik heb net de st moriz scrub, mitt en mousse besteld (samen nog geen 25 euro), ben erg benieuwd naar het resultaat!
Liselot schreef:Ik lees hier ook even mee, heb namelijk gigantisch witte benen die ook niet bruin worden in de zon. En benen met een kleurtje zijn toch mooier
Ik heb nu zelfbruiner van loreal, de sublime bronze. Maar die bevalt me niet echt super. Op dag 1 is hij wel mooi, maar na een dag of 2 krijg ik toch vlekken.
Het liefst heb ik een zelfbruiner die van zichzelf al een kleurtje heeft zodat je inderdaad duidelijk kan zien waar je wel en niet geweest bent. En uiteraard één die niet oranje wordt, maar echt zacht bruin
EDIT: Net een geweldge site gevonden: http://www.captaintan.nl Hier verkopen ze goede zelfbruiners en geven ze heel goed advies.
Ik heb net de st moriz scrub, mitt en mousse besteld (samen nog geen 25 euro), ben erg benieuwd naar het resultaat!