Ik heb nu wel met dit weer sneller last van migraine en als het heel erg is, weet ik ook niet waar ik het moet zoeken en ben dan ook een kip zonder kop
maar hoera voor goede medicatie! Triptanen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Murthul schreef:Ketaki schreef:Murthul hoe kan het met clusterhoofdpijn dat je als een kip zonder kop wil gaan rennen?
Nooit geweten trouwens
Pfoeh dat weet ik niet precies, maar ze noemen het niet voor niks zelfmoordhoofdpijn.. Bij migraine ontdekt je lijf al vrij snel "als ik niet beweeg doet het minder pijn" en bij clusterhoofdpijn maakt dat niet uit.. Veel mensen met CH gaan hun kop tegen een muur rammen, of zichzelf heel hard bijten om maar een andere pijn te voelen..
Er zijn wel n aantal dingen die CH kunnen triggeren, n kennis van mij krijgt het uitgelokt door citrusvruchten en grapefruits.. En weersverandering heeft bij haar ook invloed
Mocht je pijnstilling willen nemen zou ik je eerder aanraden ibuprofen te nemen dan paracetamol, tenminste.. Als het CH is wil paracetamol ook nog wel triggeren..
Gekkie10 schreef:ik heb er idd ook last van, al vanaf maandag knallende hoofdpijn..
heb idd ibuprofen en 2 paracetamol ingenomen maar het werkt echt voor geen meter.
Gelukkig is het nu grotendeels weggetrokken, maar maandag en gisteren kon ik echt totaal niks.. verschrikkelijk..