(werk bij de mac)Gave foto ook!
Dirtkings komt op verschillende plekken toch? Lijkt mij erg leuk om eens mee te doen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(zit op Peelerpark)
. Tilburg is voor mij ruim een uur rijden dus dat wordt 'm niet. Ik zit in Oost Brabant.
. Dan red ik het allemaal niet qua tijd.
Ik ben totaal niet bekend in Brabant (ja, ik weet Kaatsheuvel, Den Bosch, Eindhoven etc wel te vinden, maar wat er verder allemaal zit....
)
vandaag rust dag, als ik vanavond tijd heb ga ik even een rondje skeeleren.
capopjekop schreef:Wij zijn ook weer weggeweest, weer dik 1,5 uur. We lopen dan een rondje van 5 km. Over 3 weken doen we met een recreanten survivelrun van 7,5 km mee dus das nog dus nog 1,5 keer zo ver

Taucha schreef:Ik zit met een vergelijkbaar probleem. Wel een hoop bootcamps een stukkie verder weg, maar geen echt in de buurt. iemand nog ideen of in kerkdriel of naaste omgeving bootcamps georganiseerd worden?
CoriienRN schreef:Ik zat bij lady's bootcamp katwijk, maar kon het in de winter en herfst niet opbrengen om telkens op de grond te gaan dwijlen
Dus hebben we een aparte facebook groep idd waar iedereen lid van kan worden om toch wat te kunnen posten wat je doet, of mee doen aan challange
Heb je het 'ergste' al gehad. Hoewel het nu ook zweten is
miekel92 schreef:capopjekop schreef:Wij zijn ook weer weggeweest, weer dik 1,5 uur. We lopen dan een rondje van 5 km. Over 3 weken doen we met een recreanten survivelrun van 7,5 km mee dus das nog dus nog 1,5 keer zo ver
Wat leuk zeg! Waar ga je dat doen?
CoriienRN: dat is gewoon een openbare facebookgroep/pagina die Bootcamp club? Of bedoelde je de club waar je bij zat?