Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LvdO schreef:Na een concert heb ik dik twee dagen continu last
Citaat:Probeer het een plaats te geven. Het is er en het zal er altijd blijven/heel erg vaak zijn.
En ik meende te lezen dat de diagnose er al was, maar dat kan ik dan verkeerd begrepen hebben.
. Toen de piep harder werd heb ik mijn mp3 weggegooid en maar eens leesboeken gepakt. Veel rust gecreëerd voor me oren....dus nergens naar luisteren (tv, radio etc), maar lezen. Na een paar maanden trok het vanzelf weg. Ik had wel geluk dat ik rechten studeerde, en er geen verplichte colleges waren en ik geen bijbaan had. Ik kon dus lekker een paar maanden thuis zitten en mezelf afzonderen. Vervolgens pas voor het tentamen naar buiten en toen was de piep al weg.
) op gehad of zet nooit muziek heel hard in de auto.katjalove schreef:Vandaag alleen in de ochtend last gehad. Lekker naar mijn paard geweest, wezen winkelen en totaal geen last. Ik dacht nog zou het echt weg zijn dan? Ik hoorde totaal geen piep. Bij thuiskomst eten koken en merkte en druk op mijn oren. Ben ff gaan liggen na het eten en in slaap gevallen. Bij wakker worden pieeep en hoe. Harder dan normaal. Dus ja ff in paniek. Lkkr gaan douchen maar nog steeds niet minder. Nu lig ik op bed en eindelijk gaat het nu wat met naar de achtergrond. Herkennen jullie dat ook? Toch raar dat het soms uren niet te horen is.
Ik heb er ook aan zitten denken om ze op maat te laten maken maar daar ben ik nu te laat mee. Heb ze over een week nodig. Dus maar ff op zoek gaan naar een paar goede universele doppen al ben ik nog wel bang dat als ik ben geweest dat de piep daarna heel erg aanwezig zal zijn.
Joolien schreef:katjalove schreef:Vandaag alleen in de ochtend last gehad. Lekker naar mijn paard geweest, wezen winkelen en totaal geen last. Ik dacht nog zou het echt weg zijn dan? Ik hoorde totaal geen piep. Bij thuiskomst eten koken en merkte en druk op mijn oren. Ben ff gaan liggen na het eten en in slaap gevallen. Bij wakker worden pieeep en hoe. Harder dan normaal. Dus ja ff in paniek. Lkkr gaan douchen maar nog steeds niet minder. Nu lig ik op bed en eindelijk gaat het nu wat met naar de achtergrond. Herkennen jullie dat ook? Toch raar dat het soms uren niet te horen is.
Ik heb er ook aan zitten denken om ze op maat te laten maken maar daar ben ik nu te laat mee. Heb ze over een week nodig. Dus maar ff op zoek gaan naar een paar goede universele doppen al ben ik nog wel bang dat als ik ben geweest dat de piep daarna heel erg aanwezig zal zijn.
Dit doet mij toch denken dat t niet perse tinitus is wat jij hebt, want tinnitus is namelijk meestal heel constant behalve wanneer je bijv moe of ziek bent, dan verhoogd de druk in de holtes en ook de piep.
Ik gebruik zelf gewone universele oordoppen en dat gaat prima, mijn oorsuis is gelukkig nog overstembaar, dus heb ik er met stappen weinig last van. Wanneer ik moe of verkouden ben, of veel stress heb wordt het erger.
maar de kans is wel aanwezig dat het hierna beter wordt. De eerste twee dagen na een behandeling zijn hier ook niet altijd prettig en het resultaat heb ik dan echt pas na een dag of drie, vier.
Hoe gaat het met jullie inmiddels.