Volgende keer mogen ze zo'n kies er gewoon uitjassen wat mij betreft
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

moonsparkle schreef:Nou het was zo ontstoken en aan het bloeden dat ze waren gestopt. Ze hebben er een noodvulling ingezet en gaan het over 2 weken nog een keer proberen. Ik zeg nu maar laat die kies er maar uit halen. De kans dat de ontsteking nog goed weg gaat is klein en anders moet er na een half jaar toch een kroon op en dan nog is je kies dan zo zwak dat die er misschien toch uit zal moeten. Ben nu toch wel heel bang geworden voor de rekening en we zijn nog niks opgeschoten.
Scum schreef:Zo, 800 Euro??? Bij mij zijn ze bijna 3 uur bezig geweest en het was 125 Euro. Ik dacht ook dat mijn broek af zou zakken als ik de rekening zou krijgen maar het viel me alles mee. Of is die 800 Euro inclusief een kroon? (dat lijkt mij niet want ze wachten toch altijd minimaal 1 jaar voordat er een kroon op gezet wordt).
Ik ben helaas mijn kies toch nog kwijtgeraakt 2 jaar later.

Rienn schreef:Ik moet ook een kroon over mijn kies, de wkb behandeling is nu zo'n 2 jaar geleden. Volgens mijn tandarts zou een kroon voor mij 480 euro gaan kosten, maar dat vind ik best wat geld. Wanneer mijn kies het begeeft loop ik aardig voor aap en ben ik nog duurder uit.....
soms zie je niet dat je een kies mist tenzij je echt in iemand zijn mond gaat kijken.
moonsparkle schreef:Rienn schreef:Ik moet ook een kroon over mijn kies, de wkb behandeling is nu zo'n 2 jaar geleden. Volgens mijn tandarts zou een kroon voor mij 480 euro gaan kosten, maar dat vind ik best wat geld. Wanneer mijn kies het begeeft loop ik aardig voor aap en ben ik nog duurder uit.....
Ligt wel een beetje aan hoe breed je glimlach issoms zie je niet dat je een kies mist tenzij je echt in iemand zijn mond gaat kijken.