Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

)
Fairytales schreef:Bedankt voor je uitgebreide post, Fred_Kroket! Sunday's stond bij mij ook bovenaan mijn lijstje, mede omdat ze goed bekend staan! Huidkanker staat ook niet op mijn verlanglijstje, dus ik zal ook zeker niet elke dag onder de zonnebank willen (of überhaupt kunnen).
Is het overigens wel een goed idee om met een vrij droge huid onder de zonnebank te gaan? De huid op mijn benen is heel snel droog en als ik het niet insmeer met bodylotion soms zelfs wat schilferig..
(had ik al gezegd dat hij WIT is
) Maar ik smeer mezelf elke dag in met body lotion en als ik ging zonnen met Shea van Swedisch beauty Botanica, dat is een tanning lotion zonder geur en kleur stoffen en het enige waar mijn huid nog goed op reageerde als ik zo'n slechte periode heb. Eigenlijk altijd rond eind december begin januari is het dieptepunt qua huid, schilfers, bobbelig, jeuk, rood, kortom lelijk en kan niets verdragen zelfs douchen kreeg ik enorme uitslag van eerst op mijn gezicht later op mijn armen en zelfs op mijn benen
http://cdn1.bigcommerce.com/server5200/kxw4qqnm/products/4580/images/5647/image_3603__62911.1345044565.1280.1280.jpg?c=2
) Maar juist daarom ben ik bang dat ik verbrand met mijn ultra witte huid.. daarom leek mij het ook verstandig om "voor te bruinen". Boven op zo'n berg is de zon natuurlijk een stuk feller, en ook van fietsen kun je aardig verbranden!
Fairytales schreef:Dat ziet er uit als goed spul, Fred_Kroket! Zo'n tanning lotion.. geeft dat nou kleur af?
Ik ga in Italië niet de hele dag aan het meer liggen hoor, in tegendeel! Ik ben geen strandhanger.. dit weekje Gardameer wordt een actieve vakantie (lees: steden bezoeken, zwemmen, stuk fietsen langs het meer en wandelen bovenop de Monte Baldo) Maar juist daarom ben ik bang dat ik verbrand met mijn ultra witte huid.. daarom leek mij het ook verstandig om "voor te bruinen". Boven op zo'n berg is de zon natuurlijk een stuk feller, en ook van fietsen kun je aardig verbranden!
Dat fake pigment had ik inderderdaad gelezen, dankjewel! Smeren doe ik sowieso, want verbranden is alles behalve leuk..

Fairytales schreef:Wat voor zelfbruiner gebruik je precies, muntdrop? Mijn ervaring met zelfbruiners is helaas dat ze ontzettend vlekken, hoe zorgvuldig ik van te voren ook scrub..
Ik snap ook niet hoe mensen dat zo lang vol kunnen houden.. na een half uur op het strand ben ik het zat en wil ik mijzelf nuttig maken.
Kun je dit soort producten eigenlijk op je gehele lichaam gebruiken? Dus ook gezicht, armen, etc?
Ik ga morgen eens langs het kruidvat om een flesje te halen.. wie niet waagt, die niet wint! Het is bovendien nog een stuk goedkoper dan wekelijks naar de zonnebank.

Weet niet hoe dat tegenwoordig is.
Dan iets anders gaan doen met grote hoed op je hoofd en koele kleding wat dekt en toch telkens insmeren. De hoogte van de factor zegt niks over hoe bruin je wordt, enkelt over hoelang je dan in de zon kan zitten..afhankelijk van het huidtype 
Fairytales schreef:Dat ziet er uit als goed spul, Fred_Kroket! Zo'n tanning lotion.. geeft dat nou kleur af?
Ik ga in Italië niet de hele dag aan het meer liggen hoor, in tegendeel! Ik ben geen strandhanger.. dit weekje Gardameer wordt een actieve vakantie (lees: steden bezoeken, zwemmen, stuk fietsen langs het meer en wandelen bovenop de Monte Baldo) Maar juist daarom ben ik bang dat ik verbrand met mijn ultra witte huid.. daarom leek mij het ook verstandig om "voor te bruinen". Boven op zo'n berg is de zon natuurlijk een stuk feller, en ook van fietsen kun je aardig verbranden!
Dat fake pigment had ik inderderdaad gelezen, dankjewel! Smeren doe ik sowieso, want verbranden is alles behalve leuk..
maar het geeft (gelukkig) geen kleur af! Het is echt een fijne creme, wel behoorlijk prijzig maar ik ben zuinig op mijn huid!