) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) XxJustinexX schreef:Warboel schreef:Hey ze hebben er zelfs 1 voor de kuiten!
Misschien dat ik dat maar eens ga proberen, ik loop al bijna 2 jaar met een steeds weer opspelende blessure in m'n scheenbeen. Gek word ik er van!
Ze hebben ze ook bij Bol.com zie ik.
Maar wel 34 euro...
Het geld zijn ze echt dubbel en dwars waard, het zijn ook zeer degelijke producten dus snel kapot zal het niet zomaar gaan, het is ook blessure preventie op zwakkere punten in je lichaam.
zal eens kijken of ik iets kan regelen met m'n ouders. Wil het zeker wel proberen!
Maar anders had ik het ook nooit kunnen kopen op het moment Olympia96 schreef:Ik heb sinds een week de schabrak. Paard is net behandeld door osteopaat en staat stil, maar ik ben ook benieuwd naar hoe het bevalt. Nu paar keer mee gereden en rugspier líjkt soepeler te blijven.
Begrijp ik het goed dat de spieren dus niet té warm kunnen worden? Was namelijk wel een vraag die in me opkwam. Daarom snapte ik de beenbeschermers ook niet
siskeh schreef:Het zijn zeker interessante producten, wel jammer dat je ze niet 1/2 weken uit kan proberen, aangezien het toch veel geld is.
Of weet iemand toevallig waar dat kan?
Maar hij heeft duidelijk een voorliefde voor Back on track

en dan kan ik dus weer opnieuw beginnen.
XxJustinexX schreef:LukieBradley schreef:Ik had een ding voor mijn eigen rug.
Weet niet hoe het zit met de rest maar vond hem echt waardeloos
Zat hij niet lekker of had je er geen baat bij? En waarom had je hem?
Want ik heb ook vragen gesteld over de rugbeschermer, en die moet je minimaal een eerst een paar dagen max 4 uur dragen, en daarna iedere keer bijv. als je gaat paardrijden of waar je het ook voor nodig hebt.En dat zo 3 a 4 weken aan een iedere keer als je bijv. gaat rijden en pas vanaf dan zal je verschil merken , sommige mensen merken het eerder sommige later. Dit is wat ze me verteld had, ze kreeg namelijk vaak te horen dat iets niet werkt, maar dan blijken ze het niet eens lang genoeg gedragen te hebben om verschil te merken, ja dan kan ik begrijpen dat je zegt goh wat een troep
mirim schreef:Dat deze informatie op de site staat is uit voorzorg omdat het dus wel eens voorgekomen kan zijn. Een producent is verplicht om melding te maken van eventuele bijwerkingen.
rina schreef:Nee Kevin als je goed gelezen had, het ging niet om de zwelling. Er is zelfs nergens over zwelling gesproken. Het ging erom dat ik hondsberoerd en duizelig wordt als ik dan ding langer dan 2 uur om heb. En dat is ook 1 van de bijwerkingen die vermeld worden.
Mag het onderzicht en ontwikkeld zijn door een arts wil niet zeggen dat het ook voor iedereen geweldig is, geschikt is enz enz.
Nogmaals leuke verkoopspraatjes, ze werken niet bij mij. Ik heb het hoogstpersoonlijk getest en vind het niks. Als een ander er baat bij heeft moet diegene er zeker gewoon mee doorgaan. Maar probeer nou niet de negatieve berichten onderuit te halen. Geen enkele hulpmiddel of wat dan ook is voor elke persoon geschikt. Elk lichaam reageert anders. Wat voor de een wel werkt, werkt voor de ander niet. Maar laat de mensen nu op basis van positieve en negatieve ervaringen hun eigen mening maken. En ga dat niet proberen te beinvloeden door de negatieve ervaringen onderuit te halen. Dat gaat een keer tegen je werken.
Die gaat bij mij echt in de categorie "wij van wc eend adviseren wc eend".