xnatalie95 schreef:ECM schreef:Herkenbaar!
Had ik met de microgynon, bagger pil(voor mij dan!!). Komt wel vaker voor bij vrouwen, dan zorgt de dusdanige samenstelling van hormonen voor bepaalde dingen zoals overmatige emoties, haaruitval, meer gewicht e.d.
Iedereen reageert er dus anders op! Toen ben ik overgestapt op de Qlaira maar had veel doorbraakbloedingen bij die.. Nu heb ik de Zoely en die is zoooo fijn! Aanrader!
Maar bezorgt je wel stressmomentjes soms hoor, je kan soms ook gewoon niet ongesteld worden. Komt omdat die pil is ontwikkeld voor mensen die enorm ongesteld worden.
Volgens mij heb ik ook een tijdje microgynon gehad, toen kreeg ik van de apotheek een andere omdat die niet meer leverbaar was.
Ze zeiden dat deze precies hetzelfde was, maar ik had bij de microgynon nergens last van.. en nu ik deze zo ongeveer 1 jaar gebruik krijg ik er steeds duidelijker last van.
De microgynon is nog wel leverbaar toch? Althans, vriendinnen van mij slikken hem.. Wat raar!
Maar nog altijd niet extreem hoor...
ik was het wel van plan te doen als ik die week op vakantie ga. ofzoiets. of bij een wedstrijd weekend, helaas had ik vorige zomer nog net geen pil geloof ik. ik was ongesteld tijdens de Brabantse kampioenschappen, en ik mocht dag 2 ook nog terug komen.
de hele dag in je witte broek. en vieze wc's.
. Ik slik gerust een half jaar door, wordt dus ongeveer 2 keer per jaar ongesteld.
de oorzaak van mijn angst kwam waarschijnlijk door het bloedprikken vroeger. ze prikte altijd mis, en het deed ook pijn. Nu haal ik mooi vort zon verdovingspleister