oh ja, dat eruit halen. bij mij niet pijnlijk, maar wel akelig. brrr. nog steeds.
haha ja dat zal wel schelen
ik doe het af en toe. maar als ik nergens heen hoef niet. dat vieze gevoel wat veel mensen hebben heb ik dan weer niet zo. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik doe het af en toe. maar als ik nergens heen hoef niet. dat vieze gevoel wat veel mensen hebben heb ik dan weer niet zo.
eehh, lijken die van jullie ook groter als je voorover hangt dan wanneer je op je rug ligt?
en als ik op mijn rug lig vallen ze opzei. Moet ze vaak ondersteunen met mijn armen. Best hartelijk. Ze liggen altijd in de weg
mzara schreef:haha, als je op het strand op je buik wil liggen moet je kuiltjes voor ze graven
dat is geweldig! SUPER SLIM PLAN alleen ik woon in drenthe en kom niet meer dan 1x per jaar bij de zee. Maar ik zal het onthouden want nu wil ik het echt eens gaan doen. Op mijn buik liggen kan ik ook niet echt omdat ik dan bijna geen lucht meer krijg
Gydja schreef:mzara schreef:haha, als je op het strand op je buik wil liggen moet je kuiltjes voor ze graven
Whahahahahahadat is geweldig! SUPER SLIM PLAN alleen ik woon in drenthe en kom niet meer dan 1x per jaar bij de zee. Maar ik zal het onthouden want nu wil ik het echt eens gaan doen. Op mijn buik liggen kan ik ook niet echt omdat ik dan bijna geen lucht meer krijg
Ze kunnen even groot zijn als iemand met een relatief kleine cupmaat. (75F is qua cup hetzelfde als 90C bijvoorbeeld)
NoeskaMoos schreef:Een cupmaat is natuurlijk relatief tot wat je omvang is.
Als je vrij smal gebouwd bent, heb je al snel een enorme cupmaat. Terwijl ze niet persé gigantisch hoeven zijn en tot je navel naar beneden hangenZe kunnen even groot zijn als iemand met een relatief kleine cupmaat. (75F is qua cup hetzelfde als 90C bijvoorbeeld)
Zo kun je als je afvalt ook juist in cupmaat omhoog gaan bijvoorbeeld, omdat je omvang kleiner wordt.
Dus op zich zegt je cupmaat niet alles.
Over dat in de weg zitten, ik houd ze vaak vast als ik zonder BH in huis rondloop. Mijn vriend biedt dan altijd aan om ze wel voor me vast te houden
Al zou ik ook wel tevreden zijn geweest met een D cup. Gydja schreef:DianXX schreef:Ze zeggen inderdaad dat dat wel voorkomt.
Helaas merk ik er niets van.
Soms kan het een voordeel zijn... vanmiddag nieuwe bh gekocht heb nu G cup... *zucht*
Wat wel stom is ik heb F mee naar huis genomendus moet morgen weer terug om hem om te ruilen.