Borsten groeien door pil?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

mzara

Re: Borsten groeien door pil?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 21:16

haha, ja het is natuurlijk ook niet zo zwart-wit. dat is ook belangrijk.
oh ja, dat eruit halen. bij mij niet pijnlijk, maar wel akelig. brrr. nog steeds.
haha ja dat zal wel schelen :') ik doe het af en toe. maar als ik nergens heen hoef niet. dat vieze gevoel wat veel mensen hebben heb ik dan weer niet zo.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 21:20

Dat je je niet vies voelt is vast heel fijn! Ik had steeds het gevoel dat ik naar de wc moest om me schoon te maken.

Van borsten naar menstruatie xD

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 21:31

oh nee dat had ik echt niet. ik had zoiets van, pff ik zoek niet weer naar de wc te lopen. :')

oja, het ging over borsten :Y) eehh, lijken die van jullie ook groter als je voorover hangt dan wanneer je op je rug ligt? _O-

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-14 05:47

Als ik voor over buig zonder dat ik een Bh aan heb voel ik me een olifant :') en als ik op mijn rug lig vallen ze opzei. Moet ze vaak ondersteunen met mijn armen. Best hartelijk. Ze liggen altijd in de weg

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 09:24

haha, als je op het strand op je buik wil liggen moet je kuiltjes voor ze graven _O-

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-14 10:14

mzara schreef:
haha, als je op het strand op je buik wil liggen moet je kuiltjes voor ze graven _O-

Whahahahahaha _O- dat is geweldig! SUPER SLIM PLAN alleen ik woon in drenthe en kom niet meer dan 1x per jaar bij de zee. Maar ik zal het onthouden want nu wil ik het echt eens gaan doen. Op mijn buik liggen kan ik ook niet echt omdat ik dan bijna geen lucht meer krijg :Y)

Oedi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 10:23

Oh, heel herkenbaar dit! Sinds ik de pil slik ben ik van een C naar een F gegaan. Het is inderdaad een crime om goede beha's of bikinis te vinden. En vind je er een die past en niet het model 'oma' heeft, dan kosten ze een fortuin. -O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 10:27

Ik heb ook een cup extra gekregen van een c naar een d

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 10:29

Gydja schreef:
mzara schreef:

Whahahahahaha _O- dat is geweldig! SUPER SLIM PLAN alleen ik woon in drenthe en kom niet meer dan 1x per jaar bij de zee. Maar ik zal het onthouden want nu wil ik het echt eens gaan doen. Op mijn buik liggen kan ik ook niet echt omdat ik dan bijna geen lucht meer krijg :Y)

haha even serieus, ik heb een d-cup en ook ik graaf kuiltjes op het strand :+
maar even over borsten en de pil, ik heb ook een tijdje de pil geslikt en kwam daardoor ongeveer 3kg aan. Ik was niet merkbaar dikker, maar m'n borsten waren wel ongeveer een cupmaat groter. (na stoppen met de pil viel ik ook direct weer af, volgens mij hield ik vooral vocht vast, en m'n borsten zijn ook weer zoals ze waren)

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-14 10:34

Ik ben ook zwaarder door mijn borsten. Ik vind het niet eerlijk want soms geeft zo'n BMI test aan dat ik te zwaar ben maar als je het gewicht van mijn borsten er af haalt ben ik weer gezond....We moesten zo'n fit test doen op school toen ik naar het MBO ging. We moesten er ook voor op de weegschaal staan en zo'n jongen die begeleide, ja je bent iets te zwaar! Mijn reactie: 'kan ik niets aan doen is hun schuld' *naar beneden knikkend*. Toen stond hij wel met zijn bek vol tanden :+

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 16:52

Een cupmaat is natuurlijk relatief tot wat je omvang is.
Als je vrij smal gebouwd bent, heb je al snel een enorme cupmaat. Terwijl ze niet persé gigantisch hoeven zijn en tot je navel naar beneden hangen :+ Ze kunnen even groot zijn als iemand met een relatief kleine cupmaat. (75F is qua cup hetzelfde als 90C bijvoorbeeld)

Zo kun je als je afvalt ook juist in cupmaat omhoog gaan bijvoorbeeld, omdat je omvang kleiner wordt.
Dus op zich zegt je cupmaat niet alles.

Over dat in de weg zitten, ik houd ze vaak vast als ik zonder BH in huis rondloop. Mijn vriend biedt dan altijd aan om ze wel voor me vast te houden :')

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-14 18:38

NoeskaMoos schreef:
Een cupmaat is natuurlijk relatief tot wat je omvang is.
Als je vrij smal gebouwd bent, heb je al snel een enorme cupmaat. Terwijl ze niet persé gigantisch hoeven zijn en tot je navel naar beneden hangen :+ Ze kunnen even groot zijn als iemand met een relatief kleine cupmaat. (75F is qua cup hetzelfde als 90C bijvoorbeeld)

Zo kun je als je afvalt ook juist in cupmaat omhoog gaan bijvoorbeeld, omdat je omvang kleiner wordt.
Dus op zich zegt je cupmaat niet alles.

Over dat in de weg zitten, ik houd ze vaak vast als ik zonder BH in huis rondloop. Mijn vriend biedt dan altijd aan om ze wel voor me vast te houden :')

Ik ben niet de dunste maar ik vind me zelf ook niet dik. Plus een grotere cup maat staat me wel goed O:) Al zou ik ook wel tevreden zijn geweest met een D cup.

Ze zeiden altijd tegen mij dat als je af viel dat je cup maat dan kleiner zou worden. Maar ik ben afgevallen en mijn cup maat is groter geworden xD.

En over dat vast houden komt me heel bekend voor x'D ik loop dan telkens met een arm onder mijn borsten en met mijn andere hand doe ik alle dingen.

DianXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 18:41

Ze zeggen inderdaad dat dat wel voorkomt.
Helaas merk ik er niets van. -O-

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-14 18:06

DianXX schreef:

Soms kan het een voordeel zijn... vanmiddag nieuwe bh gekocht heb nu G cup... *zucht*
Wat wel stom is ik heb F mee naar huis genomen :z dus moet morgen weer terug om hem om te ruilen.

DianXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 11:47

Gydja schreef:
DianXX schreef:

Soms kan het een voordeel zijn... vanmiddag nieuwe bh gekocht heb nu G cup... *zucht*
Wat wel stom is ik heb F mee naar huis genomen :z dus moet morgen weer terug om hem om te ruilen.

Op zich wel ja, want hoef ze nooit vast te houden o.i.d. en doet nooit zeer met traplopen etc.
Maar ik ben 18 en heb a.. Voel me net iemand van 14. :(

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 15:03

Hier helaas niets extra's gekregen..
Ze zijn nog precies hetzelfde als toen ik 15 was.

NoName126

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 15:08

Dat komt omdat de oestrogenen die in de anticonceptiemiddelen zitten, weefselvermeerderende stoffen zijn. Je vetweefsel (ook in je borsten) neemt dus toe. Daarom zie je ook veel meiden van een jaar of 16 opeens heel stevig worden.
Ik heb het zelf meegemaakt en extreem op de pil gereageerd. Binnen 2,5 jaar +20 kg.
Zoals je kunt raden ben ik gauw genoeg toen gestopt met de pil, maar de vetjes gaan er niet meer zo gemakkelijk van af. Moet ook wel zeggen dat ik niet bewust aan het lijnen ga, omdat ik erg bang ben voor het jojo-effect.