Bij de kruidvat kun je ook tabletten halen van canesten gyno. Maar aangezien je al zo lang klachten hebt zou ik langs de huisarts gaan. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bigone schreef:Weet je ts wat me opvalt, die ex doet twee keer een test, waarom eigenlijk. Had hij ook klachten want dan hebben ze misschien bij hem iets gemist en zit jij zo meteen met de gebakken peren. Je kunt onvruchtbaar worden van een soa dus hup, nog meer redenen om naar de HA te gaan en wel zo snel mogelijk.

vaak doen je symptoom beschrijving al een boel.
Eight schreef:Een tip indien je je beschaamd voelt om naar de huisarts te gaan en niets bij een drogist wilt kopen. Je kunt een tampon met yoghurt inbrengen, in yoghurt zitten bacteriën die Candida (schimmel die heel vaak bij vrouwen een infectie veroorzaakt) tegen gaan. Ook kan het zijn dat de pH in die streek uit balans is, yoghurt kan er voor zorgen dat dit weer op orde komt. Het is een vies idee maar het werkt vaak wel en is goedkoop. Infecties kun je heel erg lang last van houden en kunnen ook op een achterliggend probleem duiden, dus een bezoek aan de huisarts is ook echt geen slecht idee.
Storm schreef:Eight schreef:Een tip indien je je beschaamd voelt om naar de huisarts te gaan en niets bij een drogist wilt kopen. Je kunt een tampon met yoghurt inbrengen, in yoghurt zitten bacteriën die Candida (schimmel die heel vaak bij vrouwen een infectie veroorzaakt) tegen gaan. Ook kan het zijn dat de pH in die streek uit balans is, yoghurt kan er voor zorgen dat dit weer op orde komt. Het is een vies idee maar het werkt vaak wel en is goedkoop. Infecties kun je heel erg lang last van houden en kunnen ook op een achterliggend probleem duiden, dus een bezoek aan de huisarts is ook echt geen slecht idee.
Geen tampon met yoghurt gebruiken. Dit is inmiddels behoorlijk achterhaald en niet goed voor je vagina.
en achterhaald, als je naar de flora gaat kijken van deze streek is het niet meer dan logisch dat het helpt bij het behoud van de juiste pH. Maar goed wij zijn geen huisartsen Eight schreef:Mijn recent afgestudeerde arts geeft deze tip anders nog steedsen achterhaald, als je naar de flora gaat kijken van deze streek is het niet meer dan logisch dat het helpt bij het behoud van de juiste pH. Maar goed wij zijn geen huisartsen
Urion schreef:Jeetje als je bang bent dat je zwanger bent haal je een zwangerschapstest en als je bang bent voor een soa laat je je testen. Hoe kan een forummer in godsnaam weten wat jij onder de leden hebt?
Ik krijg standaard een schimmelinfectie na antibiotica, dus krijg altijd gelijk een kuurtje mee tegen schimmelinfectie. Tegenwoordig drink ik Yakult als ik antibiotica gebruik, dan blijft het weg.